Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xIrlijn schreef:Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje mee, maar zal me nu ook even meldenSamen met Marieke (en de rest van onze manege) ga ik volgend weekend naar Zwolle voor de regiofinales. We hebben net de startlijst gekregen, en vroeg me af of iemand hier toevallig rijdt en meer kan vertellen over Bartho? Hij heeft het nog niet tot de lijst met paarden op de site geschopt haha
Verder gefeliciteerd iedereen die door is!Lees ook dat iemand pas 1 jaar rijdt, echt super knap!
lotteElb schreef:Was jij ook degene die eraf was gevallen?Melewel94 schreef:Ik denk zal even laten weten hoe het is gegaan, bij meulendijks gereden op django, en mag door naar de kwartfinale met 114,5 punten! Nooit gedacht dat ik het zo ver zo schoppen in 1 jaar tijd ...geloof het nog steeds niet
Renee_S schreef:Django heeft alleen bij jou gelopen, omdat hij toch wel wat geschrokken was is hij er verder uitgehaald voor de rest van de dag. Wij kregen achter te horen dat je er af was gevallen met afstijgen..
hihiroos schreef:Aanstaande zondag rijd ik op Irina op manege Zwolle mijn eerste keer mee voor de zitcompetitie. Kan iemand me iets vertellen over het klaarmaken etc. ? Omdat het mijn eerste keer is ben ik nog niet zo ervaren.
Thanks alvast
xVerax schreef:hihiroos schreef:Aanstaande zondag rijd ik op Irina op manege Zwolle mijn eerste keer mee voor de zitcompetitie. Kan iemand me iets vertellen over het klaarmaken etc. ? Omdat het mijn eerste keer is ben ik nog niet zo ervaren.
Thanks alvast
Het enige wat je qua klaarmaken moet doen is jezelfZorg dat je ruim op tijd je wedstrijdtenue aan hebt. Als de groep voor jou de bak in gaat word jij verwacht bij de inrijhal, er wordt meestal gezegd wie welk paard is, zo kan er geen verwarring ontstaan. Je wordt geholpen met opstappen en als je een leuke hulp hebt kan die je ook nog snel wel wat vertellen over het paard. Je hebt ongeveer 20 minuten om je paard te leren kennen en een beetje aan zijn gangen te wennen. Heb vooral veel plezier!