sterreke98 schreef:Ik zal ander Yanick wel even volspammen hahahahah doe maar is ze wel op app of ook nietander pb ik jou namelijk me nummer en dan stuur jij hem in app
sterreke98 schreef:Haha is goed Maar ik kan je er niet in toevoegen denk ik. Dus moeten we even wachten hahaja maar dan kan jij yannick appen snap je
snoopydogy schreef:Hey ik ook gpbt maar nog geen reactie op groeps appJe komt er zo wss wel in hoor Yanick is aan het eten
yanick29 schreef:Srry srry srry druk weekend hockey, toetsweek etc ik ga je er in doen momentjehahahah goed bezigg
snoopydogy schreef:hihi neem je tijd gezellig gaan er nog mensen uit dit topic in de week dat ik er heen gaWelke week??En ik heb je nummer niet ontvangen.....
hey had naar verkeerde pb gedaan je moet nu me nummer heben hihi ga van 19 julli tot 3 augustus zit ik daar
Okee ik heb je er inmiddels bij gedaan haha Is dat ook de laatste week van de zomervakantie??Zo ja DAN BEN IK ER OOK!!
yanick29 schreef:Okee ik heb je er inmiddels bij gedaan haha Is dat ook de laatste week van de zomervakantie??Zo ja DAN BEN IK ER OOK!!nee, wij zijn er niet als zij er is