kionasuppie schreef:Nou lina waarschijnlijk smelten we helemaal bij het zien van je mooie drossie!
haha ik hoop het

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milty schreef:Heey allemaal,
Ik ben nog nooit op ponykamp geweest, en vraag me af wat je bij de eekwal allemaal doet, ik heb wel op de site gekeken, maar ervaringen zijn altijd leuk om te horen. Ik weet ook nog niet zeker of ik mag, maar wat extra info is altijd welkom.
xxx Cindy
takkie_muis schreef:Alleen op kamp gaan is niet erg! mijn eerste jaar liet mijn vriendin me zitten en ging 2 weken , het iemand leren kennen die speciaal voor mij nog een extra week bleef maar was gebroken na die 2 weken. Was ik maar paar jaar jonger , eekwal was echt super leuk! (op wat muizen na hahahahah)
Ben zo benieuwd hoe jullie het gaan hebben , jaloers
ivda schreef:takkie_muis schreef:Alleen op kamp gaan is niet erg! mijn eerste jaar liet mijn vriendin me zitten en ging 2 weken , het iemand leren kennen die speciaal voor mij nog een extra week bleef maar was gebroken na die 2 weken. Was ik maar paar jaar jonger , eekwal was echt super leuk! (op wat muizen na hahahahah)
Ben zo benieuwd hoe jullie het gaan hebben , jaloers
Was jij niet met lysanne ook, in 2009 ?
Met mieke, witte appaloosa?
ivda schreef:takkie_muis schreef:
Was jij niet met lysanne ook, in 2009 ?
Met mieke, witte appaloosa?
Zeker , Lysanne heeft nog mijn zweetdeken voor Mieke geleendHeb nog ergens een foto van ons 3tjes samen!