Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Bij ons mag iedereen zich opgeven, word verdeeld over het niveau.
F1 begint s`ochtends 9 uur, zo loopt het door.
Tijdens prijsuitrijking moet volgende groep inrijden, heel simpel
__denise schreef:prugelpiet schreef:Bij ons mag iedereen zich opgeven, word verdeeld over het niveau.
F1 begint s`ochtends 9 uur, zo loopt het door.
Tijdens prijsuitrijking moet volgende groep inrijden, heel simpel
Als wij dat doen hebben we 140 starters en pony's die vier uur lopen , op hun vrije dag. Dat lopen ze niet eens doordeweeks dus dan moet je wat anders verzinnen.
joelleollie schreef:ik rij F9 heb even een stop gehad, omdat mijn verzorgshetlander werd verkocht waar ik proefjes op reed en mijn andere paardje heel erg kreupel raakte kon ik niet meer rijden .. maar nu heb ik een nieuw bijrijpaardje waar ik heel graag mee wil starten
Paris_ schreef:joelleollie schreef:ik rij F9 heb even een stop gehad, omdat mijn verzorgshetlander werd verkocht waar ik proefjes op reed en mijn andere paardje heel erg kreupel raakte kon ik niet meer rijden .. maar nu heb ik een nieuw bijrijpaardje waar ik heel graag mee wil starten
Heb jij het met een Shet tot de F9a geschopt?
__denise schreef:Iets voor de hoekletter iets terugnemen, diagonaal oprijden, rechtstellen en gas geven (niet te natuurlijk), iets toegeven aan de voorkant, iets voor de hoekletter weer iets terugnemen zodat je daarna in de hoek weer naar arbeidsdraf kunt.
kwarktaart schreef:__denise schreef:Iets voor de hoekletter iets terugnemen, diagonaal oprijden, rechtstellen en gas geven (niet te natuurlijk), iets toegeven aan de voorkant, iets voor de hoekletter weer iets terugnemen zodat je daarna in de hoek weer naar arbeidsdraf kunt.
Zo doe ik het nu dus ook maar het harder gaan wordt niet door de jury goedgekeurd, op mijn laatste 2 staat ook ''niet harder gaan maar verruimen''
In stap geef ik de beweging aan met mijn lichaam , meebewegen naar links , meebewegen naar rechts enz. Dit lukt wel maar in draf kan het niet omdat je dan lichtrijd