Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Browniee schreef:Mag ik ilse123 aangeven als penny?
In haar profiel staat: Ik zou heel graag een eigen pony/paard willen hebben.
Zegt ze in dit topic: [YRT] Hoe heet jouw paardje?
Mijn 2paarden heten Beau en Asmara...
(laatste pagina)
mandylfmarca schreef:ik wil graag penny worden, waar kan ik een inschrijfformulier krijgen? ik heb 3 roze dekjes een roze halster en een blonde paard die ik erg graag met bijzetteugels rijd.
als het moet wil ik ook wel sporen met wieltjes halen een lange roze zweep en een wedstrijdoutfit aantrekken.
niet te vergeten de bandages.
ook doe ik wel een stang en trens in en ga z0 prtn als ik maar erbij mag horen!
alsjebliefttt?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adamootje schreef:Ik neem je liever mee naar de HA voor een vaccin tegen het penny-virus.
mandylfmarca schreef:Adamootje schreef:Ik neem je liever mee naar de HA voor een vaccin tegen het penny-virus.
NIETTUUS! ik heb geen penny virus hoe durf je dat te zeggen! ik ga je aangeven hoor.
oe, wacht maar ik ga me roze outfit aantrekken bij me arabische volbloed!
trouwens, dat stukje arabische volbloed arabier hengst dinges die hun alleen kunnen rijden, hoe bedoel je gekopierd uit een film!
Adamootje schreef:mandylfmarca schreef:ik wil graag penny worden, waar kan ik een inschrijfformulier krijgen? ik heb 3 roze dekjes een roze halster en een blonde paard die ik erg graag met bijzetteugels rijd.
als het moet wil ik ook wel sporen met wieltjes halen een lange roze zweep en een wedstrijdoutfit aantrekken.
niet te vergeten de bandages.
ook doe ik wel een stang en trens in en ga z0 prtn als ik maar erbij mag horen!
alsjebliefttt?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem je liever mee naar de HA voor een vaccin tegen het penny-virus.