Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amira_ schreef:Kiimm_ schreef:Ja. Verlichte zit zit ook in de proef
hmm, dat vind ik apart. We zijn daar niet op beoordeeld we hebben een dressuurproef gereden. En dan zit ik nooit in de verlichte zit..
Joanieke schreef:Ik zie m vanmiddag waarschijnlijk, hij ligt bij ons op de manege in de kantine en ga vanmiddag oefenen. Tot nu toe weet ik alleen dat ik als laatste van mijn manege aan de beurt ben en dat ik de oudste van de groep ben met wie ik moet rijden (':
Ilja000 schreef:Er zit 4 keer galop in, zodat de jury je houding en zit goed kan beoordelen. In het verleden zat de galop aan het einde van de proef en dat kon nog wel eens invloed hebben op de gegeven cijfers. Vandaar dat er nu eerder in de proef ook een stukje zit.
Kiimm_ schreef:Wij hebben 3 winnaars en 2 tweede plaatsen. Beter kan gewoon niet.
Categorie 1. :
1ste plaats : Marlous Janssen van manege Satana
2de plaats : Denise van Wamel van manege Satana
Categorie 2. :
1ste plaats : Demi van Meurs van manege Satana
2de plaats : Gitte van Gent van manege Satana
Categorie 3. :
1ste plaats : Denise Leeuw van manege Satana
Daarbij zijn wij ook de best zittende manege!
Wij bedanken de jury's voor vandaag!!

s1993 schreef:Wij laten nu in sommige lessen een aantal paarden/pony's met bijzetteugel lopen, zijn ze bij ons niet gewend dus sommigen vonden het wel raar.
Maarjah is fijner als ze er nu vast aan wennen dan dat ze er over twee weken ineens een aan geknupt krijgen
Marie111 schreef:Joanieke schreef:Ik zie m vanmiddag waarschijnlijk, hij ligt bij ons op de manege in de kantine en ga vanmiddag oefenen. Tot nu toe weet ik alleen dat ik als laatste van mijn manege aan de beurt ben en dat ik de oudste van de groep ben met wie ik moet rijden (':
Is de startlijst ook online beschikbaar? Ik ben wel benieuwd naar wanneer de ruiters van Emmeloord moeten en daar staat nog niks op de site. Ook niet op de site van de FNRS trouwens.
s1993 schreef:Wij laten nu in sommige lessen een aantal paarden/pony's met bijzetteugel lopen, zijn ze bij ons niet gewend dus sommigen vonden het wel raar.
Maarjah is fijner als ze er nu vast aan wennen dan dat ze er over twee weken ineens een aan geknupt krijgen
als wij dan komen zijn er alvast aan gewent
Heb er zin in!!! Nog 2 weekjes wachten...