Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De vrije stap is een ontspannen gang in rust. De ruiter staat het paard toe zijn hoofd en hals naar voren en naar beneden te brengen tot minimaal horizontale lijn, met een lichte aanleuning.
liberty schreef:Citaat:De vrije stap is een ontspannen gang in rust. De ruiter staat het paard toe zijn hoofd en hals naar voren en naar beneden te brengen tot minimaal horizontale lijn, met een lichte aanleuning.
http://www.bokt.nl/wiki/Stap#De_vrije_stap
Stef_Winston schreef:Ik ben nu 2 keer onderaan geëindigd. Zit nu in categorie 3 en moet tegen mensen die zelfs al op Horse Event gereden hebben.. Ben wel een stuk beter gaan zitten, maar nog niet zo dat ik van zulke mensen kan winnen
Ilja000 schreef:Stef_Winston schreef:Ik ben nu 2 keer onderaan geëindigd. Zit nu in categorie 3 en moet tegen mensen die zelfs al op Horse Event gereden hebben.. Ben wel een stuk beter gaan zitten, maar nog niet zo dat ik van zulke mensen kan winnen
Gewoon meedoen. Heb lol, zie maar hoe ver je komt. Ik heb vorig jaar uit enthousiasme gereageerd op een oproepje voor juryleden voor een regiofinale en voor ik het wist zat ik dit jaar in Deurne te jureren. Hardstikke leuk! Gewoon beginnen en kijken waar het schip strand. Je doet weer ervaring op.
Ik ben altijd 'teamcaptain' voor de ploeg ruiters van onze manege en zeker naar de regiofinales hebben we altijd een ontzettend gezellige dag. Met zijn allen uit, met zijn allen thuis.