spirit is ook echt een beauty!
ik ben jaloers op julie,
ik ga deze vakantie naar belgië,
omdat m'n ouders dat wouden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unbelievable schreef:Als ik je mag aanraden zou ik naar manege de Elzenhof aan de bosrandweg in de koog gaan!!
Goede Haflingers, gediplomeerde (vriendelijke) mensen, tuig is goed enz. manege de kikkert valt qua paarden ed tegen. maar je zult zelf het verschil tussen de manege's wel zien als je eraan komt rijden.
overigens staan de paarden niet dag en nacht in de stands, maar gaan ze s avonds lekker de wei in. De eigenasren zijn super voor hun paarden
suusiejj schreef:unbelievable schreef:Als ik je mag aanraden zou ik naar manege de Elzenhof aan de bosrandweg in de koog gaan!!
Goede Haflingers, gediplomeerde (vriendelijke) mensen, tuig is goed enz. manege de kikkert valt qua paarden ed tegen. maar je zult zelf het verschil tussen de manege's wel zien als je eraan komt rijden.
overigens staan de paarden niet dag en nacht in de stands, maar gaan ze s avonds lekker de wei in. De eigenasren zijn super voor hun paarden
De kikkert waren de paarden toch wat magertjes?
Dat is wat ik me kan herinneren .
Van Elzenhof heb ik hier nog 2 truien van vroeger haha, blauwe truien met groot het logo voorop
Weet me nog te herinneren dat ik op Werner reed, en zn moeder (Dolphin?) stond er toen ook nog
Heb nog wel foto's haha herinneren komen weer omhoog, heb daar leuke ritten gemaakt vroeger!