Urielle schreef:Mariek - je bent een kreng
ja vindt ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Urielle schreef:Mariek - je bent een kreng
maf beest) haffie_lover schreef:Minder gevoelig, ga jij dan maar eens op 1 van de pony';s van mijn manege zitten je schrikt je dan een hoedje hoe gevoelig sommige zijn hoor. En er worden er ook genoeg pensionpaarden bij ons, 2 of 3 jaar geleden heeft een meisje een pony van de manege gekocht, ze rijd nu landelijke wedstrijden met dezelfde manegepony...
Ow ja en Mariek87 ben jij Anky van Grunsven ofzo, aangezien je zoooo goed weet hoe er op maneges gereden word?En de waarheid is en blijft dat de meeste mensen gewoon leren rijden op een manege, Zie Edward Gal die heeft leren rijden op een manege. Tijdens zijn Clinic vorig jaar bij de Utrechtse Paardendagen vertelde hij daarover, dat pony's rijden op een manege de beste start is van het rijden zelf.
En als je bij ond het niet eens bent over de aantallen in een les, gewoon je mond opentrekken en ze kijken wat ze voor je kunnen doen. De meeste ruitertjes snappen dat helaas niet.

haffie_lover schreef:
Maar nu lees ik over de springlessen, Bij ons roepen ze je wanneer je mag gaan springen, er moet namelijk genoeg ruimte voor elk paard zijn (vooral als er iets afgegooit word of geweigerd word) Het paardje waar ik op vaak reed moest in het begin achter iemand aan zodat ze het kon leren, en nu kan ze het helemaal zelf en is nu dol op springen (lees hindernisje van 70 cm. Proost springt meer dan een meter, gevolg meisje of jongentje ligt op Proost haar nek en Proost rent vrolijk doormaf beest)
Apple schreef:Mariek87: Je mag best voor je mening uitkomen, het gaat alleen op de manier waarop je die mening uit.
Om maar eens namen te noemen: Uriel brengt het net iets anders waardoor ze niet aanvallend over komt.
Mariek87 schreef:Beste meid, als ik wil praten over mensen met eigen paarden die niet kunnen rijden, kan ik ook wel een boek schrijven, maar dan doe ik dat wel in een ander topic want dat is hier dus absoluut niet aan de orde.
Mariek87 schreef:En na alles wat jij je afvraagt, mag ik me dan afvragen waarom iedereen altijd mij aanvliegt? Omdat ik een mening heb ofzo
Een goeie vraag. Maar je hebt toch steun van het AT-team?Citaat:Ik wil helemaal niet negatief doen over maneges, zij doen goed hun werk (leren mensen paardrijden, of op een paard zitten zoals wij dat dan noemen, aangezien het niet écht gevoelsmatig rijden is) en worden ook niet geacht om ruiters gevoelsmatig hoog op te leiden
Citaat:Maar ach, vaak blijkt het toch voor veel mensen (vooral de mensen die zelf op een manege rijden en zich aangevallen voelen) moeilijk om de waarheid onder ogen te zien.
. Ik haal jou er ook uit aangezien jij af en toe met hoofdletters iets benadrukt. Ook dat komt niet al te vriendelijk over. Apple schreef:Mariek87, het is net de manier waarop je het brengt. Ik haal jou er ook uit aangezien jij af en toe met hoofdletters iets benadrukt. Ook dat komt niet al te vriendelijk over.
pietpiraat schreef:haffie_lover schreef:
Maar nu lees ik over de springlessen, Bij ons roepen ze je wanneer je mag gaan springen, er moet namelijk genoeg ruimte voor elk paard zijn (vooral als er iets afgegooit word of geweigerd word) Het paardje waar ik op vaak reed moest in het begin achter iemand aan zodat ze het kon leren, en nu kan ze het helemaal zelf en is nu dol op springen (lees hindernisje van 70 cm. Proost springt meer dan een meter, gevolg meisje of jongentje ligt op Proost haar nek en Proost rent vrolijk doormaf beest)
dit begrijp ik niet? het paardje moest nog leren springen?
)
) maar dat wil niet zeggen dat we geen eigen mening hebben. Op kan een paard nog wel paard zijn was ik het zelfs heftig oneens met Mariek en RunningKawa