yanick29 schreef:sannerody schreef:ik ben ingeschreven voor kamp!! Aaaahhh leuk!!! Laatste week toch??Jaaaaa!!
yanick29 schreef:Zullen we da een code ofzo afspreken dat we weten dat we elkaar bedoelen??wat bedoel je hahah
goedemiddag meiden! wat leuk dat jullie dit jaar bij ons op kamp komen!! de meeste zullen van mij hun bevestiging hebben gehad voor vragen mogen jullie me altijd pb-en
Tuurlijk als je Yanick een pbtje stuurt met je nummer, kan je erin Zeg maar hoe het gesprek is gegaan ik ben benieuwd.
irisjhuuu schreef:Ik wil er graag heen maar het is voor mij te ver weg is het voor jou te ver? ik moet meer dan 2 en een half uur rijden naar les chevaux
snoopydogy schreef:Jeetje wat gaan jullie hard kan ik ook in de groeps appHoe ging het gesprek? Of moet je nog? We zijn benieuwd
hihi vanmorgen al geweest ga de 3 weken in ga 19 jullie heen en ga 3 augustus weer naar huisen de mei vakantie
sterreke98 schreef:Als jullie in de groeps app willen moet je even Yanick een pbtje doen zij is de beheerder haha0keee