Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ilja000 schreef:Wat vinden jullie als deelnemer belangrijk aan een organiserend bedrijf? Te denken aan: organisatie, prijsuitreiking, begeleiding, poetsen etc. Waar raken jullie als deelnemer van onder de indruk? Waarvan zeggen jullie: 'heej, da's leuk geregeld'.
Ilja000 schreef:Wat vinden jullie als deelnemer belangrijk aan een organiserend bedrijf? Te denken aan: organisatie, prijsuitreiking, begeleiding, poetsen etc. Waar raken jullie als deelnemer van onder de indruk? Waarvan zeggen jullie: 'heej, da's leuk geregeld'.

In stap denk ik er soms nog wel aan en doe ze naar binnen, maar in draf en galop eigenlijk niet 

Hoop dus ook op een lekker groot paard!
Ik zit snel in elkaar gezakt, schouders naar voren en mijn handen laag. Mijn linkerhand wil hoger dan de rechter en de rechter is gekanteld. Mijn linkerhak wil wel omlaag, maar de teen niet naar binnen. Mijn rechtervoet wil de hak niet omlaag met de tenen best naar binnen toe. In de galop ben ik geneigd aan te duwen en ik kan echt mijn benen niet stilhouden in het doorzitten/zonder beugels rijden. Mijn verlichte zit is vaak meer in mijn beugels staan ipv netjes kort bij je paard blijven 'zitten' en hierdoor ben ik snel de balans kwijt.

En als ik dan verder kom is dat mooi meegenomen!
vorig jaar ook.