Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_natasja schreef:even een vraagje namens een vriendin van mij
zij heeft laatst een wedstrijd gehad tijden het inrijden is ze van der paard gevallen
en haar witte broek was aardig vies had ze nog voor zover het lukte uit staan kloppen
ze is toch haar proefje gaan rijden
nu kreeg ze een dikke onvoldoende voor der verzorging met als commentaar
paardrijbroek is te vies
nu is haar vraag of dat verschilt per jury of dat je dan gewoon echt een onvoldoende krijgt automatisch
Thats_Me schreef:Hoe vinden de FNRS-juryleden de Vaardigheid 3? De overgang van VA2 naar VA3 is wel heel groot. Ik ben bijna klaar met de VA2 maar echt nog lang niet klaar voor een VA3 proefje. Zit hier een bepaalde logica achter en hoe gaat een jury met zo'n proef om?
Ilja000 schreef:@gummie: als FNRS jury kijk je daar dus niét naar. De manegehouder bepaald welke combinaties in de baan komen. Soms rijdt een ruiter op 2e of 3e keuze. Daarnaast heeft een ruiter meestal totaal niets in te brengen over voerbeleid, verzorging etc. Als jury kun je een opmerking maken naar het secretariaat, maar nooit op het protocol.
Bzoem schreef:Wat mij dan soms wel opvalt is dat wanneer je heel veel werk aan het paard en jezelf hebt besteed (dus wel die schone kleding, schone laarzen, haren netjes, paard goed gepoetst en alles netjes ingevlochten) je dezelfde 7 krijgt als wanneer je wat slordig bent en je paard snel wat halve vlechten in de manen heeft.
Wanneer krijg je dan wel die 8?
A_J schreef:Hallo,
Ik heb ook een vraagje aan de juryleden.
Vanaf F12 mag je de overstap maken naar het L1.
Is het ook toegestaan om toch eerst één of twee proefjes in de B te rijden en dan bijvoorbeeld bij 4 winstpunten alsnog door te stromen naar het L1? Of moet ik dan de B helemaal uitrijden?
Hopelijk kunnen jullie mijn vraag beantwoorden en anders ga ik toch even de KNHS contacteren.
Alvast bedankt!
karlli schreef:ik had een vraagje,
had gister mijn tweede F4 proef,
maar op de grote volte in galop bij A viel mij paard ongeveer bij X in draf, ik heb hem opgepakt en ben in een paar meter verder weer aangesprongen in de goede galop, wat zouden jullie hier dan een punt voor geven?
ik had een 5 met als commentaar valt terug in draf.
(heb trouwens de proef voldoende gereden en in de theorie 0 fout dus mar wel door naar de F5)
en wat vinden jullie ervan als een paardje bang is bij de deuren van de bak waar ze een nieuwe plaat op hebben gezet, houden jullie hier rekening mee?