Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__denise schreef:Ligt wel aan je niveau. Bij mij op de manege hebben we ook een pony die maar in de linkergalop aangaloppeerd. Dat doet ze al jaren zo en dat geven we altijd door aan de jury. Die let er dan op hoe de ruiter het aanpakt en telt het aanspringen niet (zo zwaar) mee. Dit gaat wel over een pony die alleen maar F3/F4 loopt.
Bo_Bessie schreef:__denise schreef:Ligt wel aan je niveau. Bij mij op de manege hebben we ook een pony die maar in de linkergalop aangaloppeerd. Dat doet ze al jaren zo en dat geven we altijd door aan de jury. Die let er dan op hoe de ruiter het aanpakt en telt het aanspringen niet (zo zwaar) mee. Dit gaat wel over een pony die alleen maar F3/F4 loopt.
De pony loopt zelf niet zo vaak mee met proeven. Hij is achter een andere pony aan superlief maar als hij dat niet doet kan hij streken hebben. Zelf rijd ik in de gevorderden en ik weet hoe ik een pony moet laten aanspringen in de goede galop etc.
Paris_ schreef:Bo_Bessie schreef:
De pony loopt zelf niet zo vaak mee met proeven. Hij is achter een andere pony aan superlief maar als hij dat niet doet kan hij streken hebben. Zelf rijd ik in de gevorderden en ik weet hoe ik een pony moet laten aanspringen in de goede galop etc.
Maar als je 'm zelf in de goede galop aan kunt laten springen, wat is dan je probleem?