In al die filmpjes zie je vaak dat paarden zijn geverfd, moet je deze verf zelf mee nemen of hebben ze die daar? x
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst: 27-01-13 14:20
wietskehoi schreef:
In al die filmpjes zie je vaak dat paarden zijn geverfd, moet je deze verf zelf mee nemen of hebben ze die daar? x
Dat is met pimp my pony. In principe kun je zelf spullen van thuis meenemen, maar er zijn daar ook wel wat spullen aanwezig. Maar spullen als verf, stoepkrijt, etc. moet je zelf meenemen! Er is trouwens ook nog de gelegenheid om wat te kopen om je pony te versieren!
Mijn vader heeft vandaag de brief op de bus gedaan Als het even kan pimp ik wedros dit jaar alleen verf ik hem niet veel ste bang voor allergische reactie
Mijn vader heeft vandaag de brief op de bus gedaan Als het even kan pimp ik wedros dit jaar alleen verf ik hem niet veel ste bang voor allergische reactie
ik zit heel erg te twijfelen of ik ga ... Week 32 dan!
lina1998
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-13 20:04
xDeena_ schreef:
JA DOE MAAR!
Nienkepepper
Geplaatst: 27-01-13 20:06
xDeena_ schreef:
JAAA OMG DEEENAAA JAAA!! JE MOET GAAAAN!! IN WEEK 32!!! pleassee
Minimus
Geplaatst: 27-01-13 21:14
Hai mensen!
Ik ben Sanne en nu 20 jaar. Ik vond het vroeger altijd heel leuk om op ponykamp te gaan. Helaas al jaren niet meer geweest...
Nu kwam een vriendin van mij (paarden2704 hier op bokt) met het idee om samen met onze pony's op ruiterkamp te gaan. Maar is Eekwal een goeie plek ook voor mij (20jaar en 14 jaar rijervaring) om nog wat bij te leren en lol te hebben met mn knol? Ik ben geen wedstrijd ruiter maar wel fanatiek. Paardje van paarden2704 is net de rem aan het leren, is het dan verstandig dat die meegaat? Of juist goed omdat er lessen gegeven worden?
heey! Wat leuk dat je misschien naar de Eekwal wilt Ik weet niet of je nog veel kan leren, maar heel veel lol zal je in ieder geval wel hebben! Met de lessen zou je vriendin denkik wel wat kunnen leren denkik maar dat ligt er wel een beetje aan van wie je les hebt Andere mensen uit dit topic kunnen je er vast meer over vertellen
Ja ik zit heel erg te twijfelen haha, marit is er wel heel lang niet, dus ik zit anders toch maar alleen. Misschien ff vragen of talitha zou willen en kunnen..