Clubtrui heb ik vaak wel al hele dag aan, hoef eigenlijk nooit te vlechten voor anderen (doe het zelf ook nooit) dus dan wordt hij niet vies. Nu helemaal niet omdat je er toch een jas over heen hebt. Dat is het voordeel van een clubtrui
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Clubtrui heb ik vaak wel al hele dag aan, hoef eigenlijk nooit te vlechten voor anderen (doe het zelf ook nooit) dus dan wordt hij niet vies. Nu helemaal niet omdat je er toch een jas over heen hebt. Dat is het voordeel van een clubtrui

xBerber schreef:We waren met zn 2'en.
Ik was alleen de enige in f9, dus zat samen met een vriendin in de 10..
ze had 203 punten..
En iemand die normaal een 7 of 8 voor houding had had nu een 4..
MarloesNatje schreef:xBerber schreef:We waren met zn 2'en.
ze had 203 punten..
ben ik die iemand?![]()
M'n moeder zei het tegen anja, en die vond het ook een beetje vreemd, maar die vond die jury ook een beetje vreemd volgens mij
MarloesNatje schreef:xBerber schreef:We waren met zn 2'en.
ze had 203 punten..
ben ik die iemand?![]()
M'n moeder zei het tegen anja, en die vond het ook een beetje vreemd, maar die vond die jury ook een beetje vreemd volgens mij
[/quote]
Ilja000 schreef:Kan ook zijn dat je dit keer een andere handhouding had dan anders. Beetje jammer dat de jury meteen de schuld krijgt.

Sneeuwmaan schreef:Heey meiden! Morgen mijn eerste F proef in vier jaar. Ik rij nu een half jaar bij deze manage en ik vindt het spannend!!! F5b ga ik rijden. Vroegah nr 5a al een keer gehaald

_APPELTAART schreef:hoe doen jullie het eigenlijk met jullie kleding op jullie wedstrijd dag?
aangezien je pony/paard meestal gaat vlechten en borstelen word je witte broek behoorlijk vies, en ook je jasje etc ?