beware of the penny ........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDeena_

Re: beware of the penny ........

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:30

Ach, mijn haf loopt ook met een roze halster hoor. Ben iik nou penny :P

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:43

Ik heb nog steeds een roze poetskist inclusief roze borstels.. <3
(gekregen op m'n 24e verjaardag, was een grapje van pa&moe, maar ben er nog elke dag erg blij mee :+ )

Overigens heb ik twee jaar geleden nog 2 penny's uit het weiland moeten schreeuwen. Ze hadden m'n veulen een hoofdstelletje ingedaan en wilden gaan rijden.. Toen heb ik ze toch maar even aan de arm genomen richting moeders. Die er overigens doodleuk toestemming voor had gegeven omdat de dames hadden gezegd dat ik het wel goed vond. |o

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:50

2MEISje2 schreef:
(gekregen op m'n 24e verjaardag, was een grapje van pa&moe, maar ben er nog elke dag erg blij mee :+ )

Overigens heb ik twee jaar geleden nog 2 penny's uit het weiland moeten schreeuwen. Ze hadden m'n veulen een hoofdstelletje ingedaan en wilden gaan rijden.. Toen heb ik ze toch maar even aan de arm genomen richting moeders. Die er overigens doodleuk toestemming voor had gegeven omdat de dames hadden gezegd dat ik het wel goed vond. |o

:oo Dat is wel heel erg ja!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:54

PuurxNatuur schreef:
maar voor de rest wel arme shet ;( Maar staartriem is niet erg..

nouja, staartriem betekend dat 't zadel niet goed past :Y) maar dat terzijde

over roze halsters gesproken. Vriendin van mij (19 trouwens) heeft de afgelopen 2 jaar voor m'n paarden gekocht. Een haflinger merrie en een shetxwelsh ruin. En heeft ze een knalroze halster en touw gekocht... niet voor m'n haflinger, maar voor m'n shetlander ruin!! Ik weet wel dattie al een deel van z'n mannelijkheid kwijt is, maar om 'm dan een roze halster aan te doen :+

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:56

2MEISje2 schreef:

moest je je toen niet heeuul errg inhouden om... naja.... niet ~~}> _-:( #)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:03

KirstenVosje schreef:
Dromen schreef:
Volgens mij heb ik gisteren een penny op bokt gesignaleerd.
Die had sporen,zweep,martingaal,slof,elastiek,staartriem en borststuig nodig als hulpmiddelen.
;( Arme shetlander...
_/-\o_

Linkje? :Y)

idd, waar kunnen we dit verhaal vnden? :Y)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:15

Ik ben stiekem ook nog wel een beetje penny. Vind het nog steeds heerlijk om te vlechten en te tutten!

Waar mijn verzorgpaard(mag haar zien als mijn eigen paard) staat hebben ze een bedrijfje, kinderen het begin leren met pony's om gaan dus ik heb iedere zaterdag een stuk of 15 penny's om me heen.
Om half 11 ben ik terug van les, verzorg mijn paard en geef haar en de andere 2 paarden nog wat hooi, ik ben daarmee net iets voor 11 uur klaar. De eerste kinderen zijn er al en zien mijn hooi geven. Ze willen graag helpen, is heel lief bedoelt maar dan krijgen de paarden het 4voudige in de stal wat ze toch niet op eten dus heb gezegt dat ze niet meer mogen voeren. Nu denken een paar kinderen dat ze voor de bedrijfje begint niet meer mag maar erna wel. Kan ik erna weer het zelfde gaan herhalen.

Of de pony's staan 24/7 buiten met een schuilstalletje is sielugh want ze staan nooit binnen, nee niet de 2 uur op de hele week dat hun er zijn. Ze hebben nog veel bomen waar ze onder schuilen.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:28

PuurxNatuur schreef:
maar voor de rest wel arme shet ;( Maar staartriem is niet erg..

*Alert!*

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:42

Ik had post van de TS laatst ook gepost in een topic van een 14 jarig meisje dat een 'luisterend oor' aanbood via de pb voor mensen met problemen... werd toch niet zo op prijs gesteld :')

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:59

mijn vp heeft ook gwn een staartriem hoor? en hij heeft er geen last van ;)

_Mas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:03

Browniee schreef:
2MEISje2 schreef:

moest je je toen niet heeuul errg inhouden om... naja.... niet ~~}> _-:( #)

Ik denk dat beide dames wel blauwe plekken op hun armpjes hadden toen ik ze meesleurde naar mams.. :x

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:07

Mijn paard. heeft ook een penny roze Halster <3 met glitter er op ,en roze poetsspullen.
En dat voor een ruin. :')

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:14

Ik heb niet alles gelezen, maar ik beken... ik ben een penny. Maar dan wel een ernstig verjaarde.
Een van mijn paarden, die ik op de markt kocht als sielugh hengstje, wat daar met een touw om de hals stond te wachten op kopers. Hij was niet zwart, maar toch bijna en ik hem hem helemaal zelf getemd.

Nja... goed... hij is 75 cm hoog, misschien een beetje meer bruin dan zwart en allang geen hengst meer en ik zocht op dat moment net twee grasmaaiertjes.... maar toch...

En alsof dat nog niet genoeg is, moet ik er in het voorjaar een demo mee geven horseagility en wil ik schrikkelijk graag een halstertje en rytm beats met glitters. Ennuh... misschien zelfs vlechtjes? :o

Ik weet het.... het is erg.... :o

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:19

Wanneer wordt de bokt penny namen lijst samengesteld?

Teugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:39

Hoezo???
Hebben jullie iets tegen de penny??? :oo

lisalotje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:55

haha wat leuk dit topic :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:22

Teugel schreef:
Hoezo???
Hebben jullie iets tegen de penny??? :oo

Neuuhh... :+

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:31

Ik was vroeger lid van de penny :o Maar ik vond het een erg leerzaam blad. Ik voer mijn paarden nogsteeds bakstenen! Worden ze mooi sterk van.

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:32

???
ze bedoelen niet het tijdschrift penny? ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:33

ajockeydream schreef:
Snik |( dan ga ik maar snel teruhg naar me 15 gereduh wilde hengstuh die ander naar de slacht toe zouden gaan |( omdat niemand er bij kon. Maar ik natuurlijk wel ze luisteruh al vanaf een afstand. *\o/*
Waarom zijn jullie zijn jullie zo gemeen tegen de penny's wij weten namelijk allus over paarden, en ze vinde het vlechten heeeeel leuk hoor. Mijn hengsten lopen het liefst met vlechtjus rond

:')

Vergeet roze niet :D.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:55

Ik persoonlijk vind de PRE-penny dan nog vervelender. De penny weet nog enigszins iets van paarden, maar dan het dametje bij ons op stal...zeg zou je die band eens niet zo strak aantrekken? ( de singel). Het wicht kwam ook voor het eerst met paarden in contact. Ik heb me naar haar toegedraaid en heel vriendelijk gevraagd"goh ik hoor dat je verstand van paarden hebt, hoe lang rijd je al?" het antwoord van haar was, toch al minstens een zes weken...pff.

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:58

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar dit is echt geweldig :')

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:05

git schreef:
Ik persoonlijk vind de PRE-penny dan nog vervelender. De penny weet nog enigszins iets van paarden, maar dan het dametje bij ons op stal...zeg zou je die band eens niet zo strak aantrekken? ( de singel). Het wicht kwam ook voor het eerst met paarden in contact. Ik heb me naar haar toegedraaid en heel vriendelijk gevraagd"goh ik hoor dat je verstand van paarden hebt, hoe lang rijd je al?" het antwoord van haar was, toch al minstens een zes weken...pff.

vreselijk die kinderen die denken dat ze alles weten :') :')

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:42

2MEISje2 schreef:

Dat is wel heel erg zeg! :oo

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:12

Tijdschrift penny hoort er ook wel bij.. maakt het toch af :+