Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2MEISje2 schreef:Ik heb nog steeds een roze poetskist inclusief roze borstels..![]()
(gekregen op m'n 24e verjaardag, was een grapje van pa&moe, maar ben er nog elke dag erg blij mee)
Overigens heb ik twee jaar geleden nog 2 penny's uit het weiland moeten schreeuwen. Ze hadden m'n veulen een hoofdstelletje ingedaan en wilden gaan rijden.. Toen heb ik ze toch maar even aan de arm genomen richting moeders. Die er overigens doodleuk toestemming voor had gegeven omdat de dames hadden gezegd dat ik het wel goed vond.
PuurxNatuur schreef:maar voor de rest wel arme shetMaar staartriem is niet erg..
2MEISje2 schreef:Ik heb nog steeds een roze poetskist inclusief roze borstels..![]()
(gekregen op m'n 24e verjaardag, was een grapje van pa&moe, maar ben er nog elke dag erg blij mee)
Overigens heb ik twee jaar geleden nog 2 penny's uit het weiland moeten schreeuwen. Ze hadden m'n veulen een hoofdstelletje ingedaan en wilden gaan rijden.. Toen heb ik ze toch maar even aan de arm genomen richting moeders. Die er overigens doodleuk toestemming voor had gegeven omdat de dames hadden gezegd dat ik het wel goed vond.
Browniee schreef:2MEISje2 schreef:Ik heb nog steeds een roze poetskist inclusief roze borstels..![]()
moest je je toen niet heeuul errg inhouden om... naja.... niet![]()
![]()
ajockeydream schreef:Snikdan ga ik maar snel teruhg naar me 15 gereduh wilde hengstuh die ander naar de slacht toe zouden gaan
omdat niemand er bij kon. Maar ik natuurlijk wel ze luisteruh al vanaf een afstand.
![]()
Waarom zijn jullie zijn jullie zo gemeen tegen de penny's wij weten namelijk allus over paarden, en ze vinde het vlechten heeeeel leuk hoor. Mijn hengsten lopen het liefst met vlechtjus rond
git schreef:Ik persoonlijk vind de PRE-penny dan nog vervelender. De penny weet nog enigszins iets van paarden, maar dan het dametje bij ons op stal...zeg zou je die band eens niet zo strak aantrekken? ( de singel). Het wicht kwam ook voor het eerst met paarden in contact. Ik heb me naar haar toegedraaid en heel vriendelijk gevraagd"goh ik hoor dat je verstand van paarden hebt, hoe lang rijd je al?" het antwoord van haar was, toch al minstens een zes weken...pff.