Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KusNiek schreef:Ik vind het schandalig dat ze er wat over zeggen!
Waar bemoeien ze zich mee zeg!
Als het niet je eigen paard is denk ik zorg dat dat er een paard komt waarvan je denkt die kan haar wel dragen.. Of neem ze sowieso niet aan bij de manege.. Maar k vind het schandalig als je een betalende klant zo te kakken zet!

Citaat:Als jij 120 kilo weegt is dat gewoon te zwaar voor het gemiddelde paard. En echt niet elke manege gaat een Shire aanschaffen voor de wat zwaardere klant
Als iemand gewoon te zwaar is moet hij niet op een paard gaan zitten. Is niet goed voor het paard, waarom zou je die achterstellen?
Colway schreef:Citaat:Als jij 120 kilo weegt is dat gewoon te zwaar voor het gemiddelde paard. En echt niet elke manege gaat een Shire aanschaffen voor de wat zwaardere klant
Als iemand gewoon te zwaar is moet hij niet op een paard gaan zitten. Is niet goed voor het paard, waarom zou je die achterstellen?
wat mij betreft is 120 kg niet een 'wat zwaardere klant' maar een klant die geen klant zou moeten zijn. Niet rijden dus want je 'zadelt' het paard met jouw problemen op
ponylies schreef:indd lifaya en dat pikken de dikke klanten weer niet
ik vind dat ze niet zo moeten zeuren en eerst maar eens af moeten vallen voordat ze weer gaan rijden,
ik kan ook niet op een B pony rijden en daar zeur ik ook niet over

) diegene zal het op een gegeven moment vast wel snappen
x