Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MyHorseGirl schreef:Lijkt me echt heel leuk! Zou daar ook nog wel is aan willen meedoen. Alleen dan wel op mn eigen pony.
_Nikkii schreef:Voor iedereen die op Kraaij rijdt 5 juni met de zitcompetitie, de lijst staat op onze site online.
Dit is deel 1:
http://ruitersportcentrum.nl/manege/page/137/
En dit is deel 2:
http://ruitersportcentrum.nl/manege/page/138/
elias schreef:Haha okeShetjjee__x schreef:Ik moet als eerste, en ben nummer 2
@Elias: Volgens mij moet ik dan met jou
haha ja inderdaad![]()
je moet ook tegen DaniqueHorse, dat is een vriendin van mij, die had zich hier ook al gemeld, die komt ook van onze manege!
Shetjjee__x schreef:elias schreef:Haha okehaha ja inderdaad![]()
je moet ook tegen DaniqueHorse, dat is een vriendin van mij, die had zich hier ook al gemeld, die komt ook van onze manege!
Boktmeeting ter paard
Gaat een leuke dag worden
En ik heb niet zo'n goede zit, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen zaterdagDoe iig mee voor de plezier
elias schreef:Ik rijd eigenlijk nooit op paarden, vind ze ook niet zo geweldig zitten dus hopelijk zit ik op een ponyhaha same here, ik ben helemaal gewend aan mn kleine dikke verzorgpony, dus hoop dat ik daar op zo'n soort pony zit
ik heb grote en kleine pony's ingevuld op dat formulier, jullie?
Shetjjee__x schreef:elias schreef:Ik rijd eigenlijk nooit op paarden, vind ze ook niet zo geweldig zitten dus hopelijk zit ik op een ponyhaha same here, ik ben helemaal gewend aan mn kleine dikke verzorgpony, dus hoop dat ik daar op zo'n soort pony zit
ik heb grote en kleine pony's ingevuld op dat formulier, jullie?Heb grote pony ingevuld
elias schreef:Odette_ schreef:*komt binnenvallen*
Ik loop dat ook op Kraaij rond, was net niet door maar was tevreden met m'n punten in de voorronde!
Mij kan je herkennen aan m'n camera.. Weet Tessa (elias) wel
jaaa
wil je foto's maken?
Dinniej schreef:Ik doe ook mee aan de zitcompetitie, op 6 juni op Manege Groenewoude te Woudenberg. In categorie 4.![]()
Ik heb alleen de startlijst nog niet gezien, kan iemand opzoeken wanneer ik moet?
Mijn naam is Ardine de Vos.
Dinniej schreef:@ Mensen die het over voorkeur paard of pony hadden; er wordt niets gedaan met dat gegeven. Ze roepen om op wat voor paard je normaal rijdt, maar de indeling gebeurt puur op basis van gewicht en lengte. Tenminste, dat is wat ik tot nu toe heb meegemaakt.