Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb met allerlei pony's gelopen, en daarna overgegeven zodat hun mee de ring in konden.. Echt leuk
_Miesje_ schreef:Annetje was jij die zei dat je Confetti wel mee naar huis zou willen nemen?![]()
Gefeliciteerd![]()
Ik ben benieuwd naar de uitslagen.
Me moeder en ik zaten de hele tijd jury te spelen
Ze stak die microfoon onder mijn neus en ik moet toch iets zeggen! Haha. Ik vond Confetti ook echt heel erg leuk, leek in zijn gedrag ontzettend veel op mijn eigen paard. Inclusief het geen zin meer hebben om harder te gaan dan een normaal drafje als je al een paar keer gelopen hebt 
Ik denk dat ze bij stal Sintels maar even goed moeten oppassen met Confetti, als ie op een zekere dag weg is hoeven we niet ver te zoeken
bente12 schreef:ik was 8e in categorie 3 ik dacht zelf dat het wel lekker ging, maarja het is en blijft een jurysport..
stal sintels;
JULLIE HEBBEN WEL SUPER PAARDJES.

Ilja000 schreef:Dat lijkt me inderdaad erg mooi om te zien! Ik merkte het zelf ook bij mezelf. Ik vond de vos wat spannend (ja vraag me niet waarom precies, want hij was gewoon braaf) en bij degene voor mij was hij volgens mij nergens bang voor, maar met mij keek hij steeds bij de korte zijdes overal naar. Antoinette zei er ook iets over, maar ik was te druk bezig om echt te luisteren. Als ik gewoon net zo rustig had gezeten als op de andere twee paarden, had hij waarschijnlijk gewoon rustig door gelopen.(...)Het allermooiste van de zitcompetitie vond ik een amazone (vraag me niet meer welke) die op een vrij gespannen pony binnenkwam en er overduidelijk heel veel lol in had. Je zag die pony halverwege de 'proef' uitademen en denken: als jij het niet eng vind, dan zal dat wel zo zijn. Waarna zijn koppie wat ging zakken, de passen ruimer werden... Dat vond ik zo'n mooie manier van rijden!
Ik vond het voor herhaling vatbaar en hoop jullie ook!
liberty schreef:ik ben al lang thuis, ben al weer wezen jureren vandaag
We kwamen trouwens tot de conclusie, dat bij de begeleiders er 9 fnrs juryleden en 1 knhs jurylid bij was!
, maar je zal vast het paard Confetti bedoelen
. En ik ben het helemaal met je eens, al die halve finalisten behoren al tot de beste 10 van Nederland!!! Dat wordt soms weleens vergeten volgens mij.
www.home.versatel.nl/stalsintels