Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nana_0909 schreef:heb even een vraagje ben niet de persoon op dit account maar een vriendin van haar
ik ga binnenkort me aller eerste proef rijden de f3 was nieuwsgierig dus ging even op internet kijken naar de proef nu staat er in 1. A-K-E-H Binnenkomen in arbeidsdraf op rechterhand moet je dan stappen met je paard voordat je bij de a bent en dan gaan draven of mag je al aan het draven zijn?
Tilmar schreef:nana_0909 schreef:heb even een vraagje ben niet de persoon op dit account maar een vriendin van haar
ik ga binnenkort me aller eerste proef rijden de f3 was nieuwsgierig dus ging even op internet kijken naar de proef nu staat er in 1. A-K-E-H Binnenkomen in arbeidsdraf op rechterhand moet je dan stappen met je paard voordat je bij de a bent en dan gaan draven of mag je al aan het draven zijn?
Je mag ruim voor de A al gaan draven. Zorg wel dat je al op de rechterhand zit.
Ilja000 schreef:En dat je voor A op het goede been zit.
Ilja000 schreef:Optie 1 mag niet volgens het reglement. De bodywarmer dan. Alleen als het een manegebodywarmer is.
Wat mag:
-witte blouse met lange mouwen, of
- een effen sweater, of
- een manege tenue, of
- een compleet wedstrijdtenue.
Bellatrix schreef:Ik wijk als jurylid dan wel af.Als iemand een zwart vestje aanheeft op een witte broek en witte handschoentjes krijgen ze gewoon een 7. Boeit mij dat nou dat het een vest is en geen zwarte trui.
Ik ben daar wat soepeler in.
MarvanTom schreef:Verzorging is maar 1 cijfer, rijden heeft veeeeel meer onderdelen, dus ga lekker rijden en je best doen.
Dat telt meer dan een 'apepakkie' .