Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charlie_pony schreef:@ Yannuh: gaan jullie ook naar Bunschoten?
Yannuh schreef:Charlie_pony schreef:@ Yannuh: gaan jullie ook naar Bunschoten?
Nee, naar manege De Fruithof in Heteren.
Bunschoten was wel veel dichterbij geweest
lampjerulez schreef:noujah na lumiere dan helampje
![]()
wat vonden jullie van lampje trouwens(die zit ook niet makkelijk en is sloom maar zoooo ontzettend braaf) ik zelf rijd er niet meer op maar nog steeds me lieveling hoor
Yannuh schreef:@ crossmonster: Dat klinkt wel een beetje vreemd.
Wij hebben gewoon een protocol gehad, met cijfers voor onderdelen als balans, handen, benen enz..
En wij moesten ook in de volgorde van startnummer rijden, maar er was rekening gehouden met de paarden.
Dus de grootste voorop enzo.
.
lampjerulez schreef:aah wat is lumiere toch een schatje![]()
volgens mij heb ik jou nog naar de bak begeleid melanie,![]()
lumiere is trouwens gewoon voorwaartts als ze merkt dat er een gevorderde ruiter op zit, bij de beginners loopt ze vrolijk te sjokkenzown leuk gezicht. die oren naar voren hoofd in de lucht en maar stampen maar oww zo langzaam
heerlijk paard.
ik weet haast wel zeker dat ik jou heb begeleid naar de bak![]()
ik zal nog foto's voor je maken
lampjerulez schreef:jah die omalley heeft aardiog wat hartjes veroverd, en borisik moet eerlijk bekennen dat dit normaal gedrag was al doet hij het dan niet zo vaak.. dus toch een beetje doorgeschoten. En mary P was gewoon hengstig en maakt misbruik van de spanning van de ruiters, maar ze kan er niet tegen als je te veel druk in haar mond geeft en dan gaat ze dus onredelijk gedrag vertonen. En als ze daar eenmaal mee begint is het er moeilijk weer normaal te krijgen.. dus dat was echt zonde want het is een leuk paard in de lessen, maar met dit soort dingen..
Naomi_Jortje schreef:Ja, ik niet, maar 'n paar vriendinnen wel
Pernille Goenee, categorie 1, ze is vorig jaar 2e in de finale geworden
Jennifer de Kleine, categorie 2, rijdt ook best goed
Heb jij vorig jaar ook meegedaan toevallig?
Fiffill schreef:En mijn instructrice was heel blij dat ik niet op Lumiere moest, want die liep nog erger dan Rafiki!
Maar dat kan ook komen door degene die er toen op zat (was met het losrijden). Hij zag er niet uit om eerlijk te zijn(Niet dat ie lelijk was, maar hij liep voor geen meter, alles was ongelijk).
Fiffill schreef:Melanieetjuh: Jou en je vriendin heb ik zien rijden
Nemo zit echt lekker hoor, wel een beetje klein alleen.
En mijn instructrice was heel blij dat ik niet op Lumiere moest, want die liep nog erger dan Rafiki!
Maar dat kan ook komen door degene die er toen op zat (was met het losrijden). Hij zag er niet uit om eerlijk te zijn(Niet dat ie lelijk was, maar hij liep voor geen meter, alles was ongelijk).
Een meisje met een lichtblauw t-shirt had mij beide keren naar de bak begeleid.
Waarschijnlijk krijg ik binnenkort nog foto's, dan plaats ik ze wel