Nelson en Dominique ken ik ook nog wel.In het begin dat ik daar was hadden ze ook een zwarte pony/paard en een een schimmel dacht ik die echt onafscheidelijk waren. Kent iemand die nog?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nelson en Dominique ken ik ook nog wel.
Dat was een heel houterig paard.

Odin schreef:Het muildier was Balkje, die is maar kort gebleven.
Gipsy is er inderdaad (al lang) niet meer
Ik denk dat je met het paard wat een hek voor zijn stal kreeg Lodewijk bedoelt, of anders Hot Shot. Er zijn er meer geweest die niet achter alleen een ketting konden blijven omdat ze anders uitvielen of beten.
Gerda loopt af en toe inderdaad nog in de ponyles mee (heb ik eerder ook al geschreven). Die doet het op die manier nog prima dus er lijkt me nu geen directe reden om haar met pensioen te laten gaan (eigenlijk heeft ze al een beetje pensioen natuurlijk, op deze manier).
Frouk schreef:Odin schreef:Het muildier was Balkje, die is maar kort gebleven.
Gipsy is er inderdaad (al lang) niet meer
Ik denk dat je met het paard wat een hek voor zijn stal kreeg Lodewijk bedoelt, of anders Hot Shot. Er zijn er meer geweest die niet achter alleen een ketting konden blijven omdat ze anders uitvielen of beten.
Gerda loopt af en toe inderdaad nog in de ponyles mee (heb ik eerder ook al geschreven). Die doet het op die manier nog prima dus er lijkt me nu geen directe reden om haar met pensioen te laten gaan (eigenlijk heeft ze al een beetje pensioen natuurlijk, op deze manier).
Hot Shot! dat was degene die altijd achter slot en grendel stond haha