Zitcompetitie 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley__

Re: Zitcompetitie 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:04

Kraaij was inderdaad goed georganiseerd! En ook wel prettig dat er geen mensen bij de bak konden komen waar de proef gereden moest worden(kon alleen via kantine bekeken worden) ideaal... Volgend jaar weer :D maar eerst de twee mensen op 8 september aanmoedigen :D

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:40

Shirley__ schreef:
Nienke89 schreef:

Was jij 6e ja? Dan was ik 5e, werd direct na jou opgenoemd maar was de tel een beetje kwijt geraakt. Of deden er meer mensen mee met de naam Shirley?
Jammer dat er maar 4 door gingen :p. Bij ons zijn er 2 op de eerste plaats en 1 op de 4e plaats geindigd. Vond het een superg gezellige dag en erg goed georganiseerd daar op manege Kraaij.
Voor mij was dit jaar de laatste keer, ga nu officieel starten.

Iedereen die nog moet veel succes, en iedereen die door is, heel veel succes alvast in de kwart finale. +:)+

Ik weet niet of er meer mee deden maar weet wel dat er na mij idd nog eentje werd genoemd en toen vertelde ze dat er dan nog 4 over bleven die door gingen... Volgend jaar beter maar het paard was HEEEEEEEEERLIJK! zou er graag nog een keer op willen rijden :D

Op welke reed je? :)

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:02

Ik reed op Wylie! Echt een toppaard!! :)

Verycharming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:28

_Natasja_ schreef:
Ben benieuwd wanneer de uitslagen verschijnen. :)

De uitslagen komen op de website van de FNRS als alle regiofinales zijn geweest. De uitslag van afgelopen zondag bij Hoogenboom in de cat. 1 klopte afgelopen zondag niet. Mijn dochter (Alessia met startnummer 1) wat op de 22e plaats werd genoemd was eigenlijk 8e. Door de computerproblemen waren bij haar 20 punten te weinig opgeteld. Dit is achteraf aangepast.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:50

Dan pas.

En vervelend Vd punten.
Hebben wij ook al eens gehad.
En toen was t meisje ipv 5e ineens 1e.
Gevalletje oeps.

Verycharming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:47

Mijn dochtertje is 9 en ze was uiteraard teleurgesteld dat ze laatste was en later bleek dat ze 14 plaatsen hoger was geëindigd. Toen was ze natuurlijk heel erg blij. Medaille ging vanmorgen mee naar school. Kan natuurlijk gebeuren van de punten en achteraf heeft ze ook excuses gekregen, maar op het moment zelf was het natuurlijk niet leuk.

horsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:21

Was een spannende dag bij hoogenboom afgelopen zondag.
Vreemd om op een pony te stappen die je nog nooit eerder gezien hebt en dan ook nog eens in zo'n super groete bak met 2 jury huisjes !
Ik reed op Chico , hij zat lekker en was een lieve pony
Het was wel een heel erg lange dag de prijsuitreiking was nml pas om 18.45 uur , en tussen door konden we niets doen want we mochten niet bij de pony's in de stal
Maarrrrrrrrrrrrrrr ik ben wel door naar de kwartfinale op 8 September
*\o/* :j

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:41

Ik ben ook door naar de kwartfinale op 8 september, ik reed op Kaptein in categorie 2. Het stomme is, dat het tussen mij en mijn beste vriendin (Annelinn) ging, we hadden allebei 117 punten, en toen gingen ze Ex aequo kijken vanaf boven. ik had 7, 7, 7 en zij had 7, 6.75 en 7. dus ik was 4e en zij was 5e. We hadden het allebei niet verwacht, want onze paarden waren niet vooruit te branden! Ik vind het jammer dat ze niet door is, want ik heb vorig jaar al in de halve finale op Horse Event gereden. Maar we waren in ieder geval wel heel blij dat we zo hoog waren geëindigd. De kleintjes van ons (categorie 1) waren 1e, 2e en 5e, dus ook super goede punten gereden. En toen we ook nog eens tot best zittende manege werden gekozen, waren we helemaal blij. Ik vond het in ieder geval een onwijs leuke dag op manege Hoogenboom. Vond het alleen wel vreemd dat je eigen instructrice er niet bij mocht om je te helpen/nog aanwijzingen te geven, want dat mocht vorig jaar wel op de regio -en kwartfinale.
Iedereen in ieder geval heel veel succes en plezier op de komende regiofinales en wie weet kom ik jullie nog tegen in de kwartfinale. toi toi toi :):)

x_simonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:36

Ik moet zondag 23 juni op manege oostmoer
Cat 4
Ik moet op zigane (Als ik het zo goed schrijf)

weet iemand meer over dit paard?

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:15

Hai! Ik kom me ook melden!
Ik rijd in categorie 3 mee, morgen rijden op manege Lelystad! :)
Ik zit op D-day :)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:20

Iemand een idee hoeveel er door gaan per categorie als er maar 7 mensen totaal in zitten? :Y)

veravogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:14

CuteApplePie schreef:
Hai! Ik kom me ook melden!
Ik rijd in categorie 3 mee, morgen rijden op manege Lelystad! :)
Ik zit op D-day :)

Heey volgensmij ken ik die pony! :) hij stond eerst op de manege waar ik rij en heette daydream maar volgensmij is de naam verandert :P erg lieve pony!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:15

In Nijkerkerveen gingen er van categorie 3 maar 2 mensen door geloof ik omdat hun ook met zijn 7enen waren, de rest van de categorieën gingen er 4 van door... maar ik weet niet hoe dat bij jou dan geregeld is.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:30

Ik mag me morgen melden in Zwolle op de Haerst (hoop dat ik dat zo goed schrijf). Vind het wel spannend, heb nog nooit meegedaan. Ben ook erg benieuwd hoe het paard is waar ik morgen op moet.

Voor degenen die net als ik morgen moeten starten; Veel succes en geniet ervan!

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:38

Ik heb vandaag in Lelystad gereden,
In categorie 2 zijn alle 3 onze ruiters door :)
Zelf reed ik in categorie 3 en ben ik 3e geworden,
helaas gingen alleen de 1e 2 door omdat we te weinig deelnemers hadden..
Nja ben nu wel reserve :)
Verder zijn wij ook nog best zittende manege geworden! :D (met maar 8 deelnemers!)

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 07:22

Trice schreef:
Ik mag me morgen melden in Zwolle op de Haerst (hoop dat ik dat zo goed schrijf). Vind het wel spannend, heb nog nooit meegedaan. Ben ook erg benieuwd hoe het paard is waar ik morgen op moet.

Voor degenen die net als ik morgen moeten starten; Veel succes en geniet ervan!

Ik moet straks ook naar de haerst wanneer en op wie moet je?

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:10

Ik ben straks ook bij zwolle daar op de manege, ga niet rijden, wel kijken. Heb vorig jaar wel mee gereden :)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:22

Succes allemaal vandaag! *beetje laat :')

Onze manege komt uit bij de Haerst, maar ikzelf doe dit jaar niet mee.

Margrietx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:18

Ik moest vandaag naar manege de Haerst leuke manege en heb een leuke dag gehad. Eerlijk vond ik het wel rommelig geregeld aangezien ik nu pas thuis ben.. en met de uitslag waren er op sommige protocollen namen van maneges veranderd dus bij ons een meisje die zat ineens op een andere manege terwijl ze op de eik zit.. dat vond ik wel slordig en dat staat ook niet zo leuk. Maar mocht op Alex echt een hele lieve ruin.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:23

dat was bij ons ook! ik was van mijn categorie als enigste van mijn manege nog over dus we hoopte dat ik door ging! toen zeiden ze van manege den toom.. dus ik liep al naar voren Merel vochte! dus ik zo? huh dat ben ik niet.. stond mijn manege dus op haar protecol echt heel gek?
Laatst bijgewerkt door Bente_11 op 16-06-13 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:24

Jmm jammer dat maakt het altijd zo onduidelijk.

Bij ons werden de maneges niet genoemd.
Dat was ook wel jammer. Maar kon het tenminste ook niet verkeerd gaan.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:33

Oh bij mij was de manege en startnummer niet juist! (ik heb vorige week gereden) ik denk dat op elke regiofinale wel iets is...

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:40

Bij ons zijn 6 van de 9 door, bij manege Haerst :) En bestzittende manege van de regio ^^
Vorig jaar toen ik mee reed was dat ook al zo :P

ClaudiaAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:54

Gefeliciteerd iedereen die door is!
Ik ben volgende week zondag aan de beurt! Ik heb er zin in :)
Vonden jullie trouwens dat er een soort 'vriendjespolitiek' was, ondanks dat de maneges niet op de lijst stonden?

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:05

Ik moest vandaag starten bij manege Beekshof in Venlo. Van onze manege waren er 12 aanwezig en hebben de proef gereden. Helaas maar 2 mensen door naar de kwartfinale en daaronder val ik :D :D

De organisatie was helaas wat minder vond ik. Eten koud, weinig keus, buiten in de wind wachten, bakken waren zwaar en de voorlezer was heel slecht te verstaan.