maar eerst de twee mensen op 8 september aanmoedigen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar eerst de twee mensen op 8 september aanmoedigen
Shirley__ schreef:Nienke89 schreef:
Was jij 6e ja? Dan was ik 5e, werd direct na jou opgenoemd maar was de tel een beetje kwijt geraakt. Of deden er meer mensen mee met de naam Shirley?
Jammer dat er maar 4 door gingen :p. Bij ons zijn er 2 op de eerste plaats en 1 op de 4e plaats geindigd. Vond het een superg gezellige dag en erg goed georganiseerd daar op manege Kraaij.
Voor mij was dit jaar de laatste keer, ga nu officieel starten.
Iedereen die nog moet veel succes, en iedereen die door is, heel veel succes alvast in de kwart finale.
Ik weet niet of er meer mee deden maar weet wel dat er na mij idd nog eentje werd genoemd en toen vertelde ze dat er dan nog 4 over bleven die door gingen... Volgend jaar beter maar het paard was HEEEEEEEEERLIJK! zou er graag nog een keer op willen rijden
_Natasja_ schreef:Ben benieuwd wanneer de uitslagen verschijnen.

(met maar 8 deelnemers!) Trice schreef:Ik mag me morgen melden in Zwolle op de Haerst (hoop dat ik dat zo goed schrijf). Vind het wel spannend, heb nog nooit meegedaan. Ben ook erg benieuwd hoe het paard is waar ik morgen op moet.
Voor degenen die net als ik morgen moeten starten; Veel succes en geniet ervan!

En bestzittende manege van de regio ^^