Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kaitlyn schreef:Ik vind inderdaad dat een manege eigenaar mag zeggen: "Je bent te zwaar voor onze pony's en paarden."Hoe hard dat misschien ook is, er moet wel een grens getrokken worden.
Tegen iemand met een eigen paard kun je het wel zeggen, maar die kun je niets verbieden.
Manuela379 schreef:Wat verbaas ik me hier van sommige posts zeg, ik ben zelf ook niet de dunsten maar ben lang bijna 1.80 en heb groote borsten, daardoor weeg ik ook meer.. het is echt onzinnig wat sommige zegen vroeger werden paarden als landbauw dieren gebruikt dat was nog veel zwaarder! en shetlanders voor en karretje met 4 man er in is dat dan normaal???
tjongejongejonge er bestaan tabels waar in staat hoeveel een paard kan hebben;) en denk toch echt dat sommige hier in doordraven:)
Anoeska schreef:Manuela379 schreef:Wat verbaas ik me hier van sommige posts zeg, ik ben zelf ook niet de dunsten maar ben lang bijna 1.80 en heb groote borsten, daardoor weeg ik ook meer.. het is echt onzinnig wat sommige zegen vroeger werden paarden als landbauw dieren gebruikt dat was nog veel zwaarder! en shetlanders voor en karretje met 4 man er in is dat dan normaal???
tjongejongejonge er bestaan tabels waar in staat hoeveel een paard kan hebben;) en denk toch echt dat sommige hier in doordraven:)
Een zwaar object voorttrekken (dat ook nog op wielen staat) is iets heel anders dan een zwaar object dragen (ook nog op het zwakste gedeelte van de rug)
Anoeska schreef:Manuela379 schreef:Wat verbaas ik me hier van sommige posts zeg, ik ben zelf ook niet de dunsten maar ben lang bijna 1.80 en heb groote borsten, daardoor weeg ik ook meer.. het is echt onzinnig wat sommige zegen vroeger werden paarden als landbauw dieren gebruikt dat was nog veel zwaarder! en shetlanders voor en karretje met 4 man er in is dat dan normaal???
Een zwaar object voorttrekken (dat ook nog op wielen staat) is iets heel anders dan een zwaar object dragen (ook nog op het zwakste gedeelte van de rug)
Manuela379 schreef:Wat verbaas ik me hier van sommige posts zeg, ik ben zelf ook niet de dunsten maar ben lang bijna 1.80 en heb groote borsten, daardoor weeg ik ook meer.. het is echt onzinnig wat sommige zegen vroeger werden paarden als landbauw dieren gebruikt dat was nog veel zwaarder! en shetlanders voor en karretje met 4 man er in is dat dan normaal??? tjongejongejonge er bestaan tabels waar in staat hoeveel een paard kan hebben;) en denk toch echt dat sommige hier in doordraven:)
Ik vind dat ze volledig in het recht staan om bepaalde mensen niet te laten rijden, kijkend naar het paard.