Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CalvinenGino schreef:helaas zijn ze soms blind!

En tja ze zijn natuurlijk voor het familielid, maar daar heb ik me bij neergelegd dat ik niet door ben en vind het ook niet erg! 
CalvinenGino schreef:haha, grappig gezien mijn moeder en zus allebei FNRS jurylid zijn, ook zitcompetitie jureren, ook gaven hun aan dat die jongen wel door zou zijn en ook dat andere meisje van het afkampen.. Maar hun hebben niet gejureerd alleen gekekenEn tja ze zijn natuurlijk voor het familielid, maar daar heb ik me bij neergelegd dat ik niet door ben en vind het ook niet erg!
Vippie schreef:Ik heb inmiddels meerdere regiofinales gejureerd samen met Monica en Ilja in diverse regio's en er wordt altijd overlegd onderling. Dat is juist zo fijn omdat een ander er net even anders naar kan kijken, zo hou je elkaar ook scherp.
Michelle_x: wij proberen altijd minstens 1 opmerking erbij te zetten per ruiter. Maar neem aan dat je ook gewoon je F-proefjes rijdt en daar zal vast ook genoeg onderaan het protocol staan waar je wat mee kunt. Allemaal 7ens is een hele nette lijst maar dan was een ander gewoon soms net even wat beter (of juist slordiger).
Geldt eigenlijk voor elke ruiter: blijf kritisch naar je eigen rijden kijken, les ook eens bij een andere instructeur en als je pony op een bepaalde manier reageert kijk dan eens naar jezelf van wat doe ik evt niet goed of waar zit ik hem in de weg. Sommige dingen kun je niks aan doen maar vaak kun je het werk voor een manegepaard/pony zoveel fijner maken als je hem met respect behandeld tijdens het rijden.
Succes allemaal bij de kwartfinales en verder, tot op HE!!
_Linn_ schreef:Ooh heb dr wel zin in hoor! Heb een beetje het gevoel dat ik niet heel veel kans maak omdat ik hier lees dat zoveel maneges allemaal zitlessen geven....en wij gaan alleen zondag oefenen (meer om de 'vorm' van de proef te kennen). Maarja als ik dan van de jury van mijn wedstrijd van gister hoor dat ik zo'n goede zit heb....
winnietje3 schreef:_Linn_ schreef:Ooh heb dr wel zin in hoor! Heb een beetje het gevoel dat ik niet heel veel kans maak omdat ik hier lees dat zoveel maneges allemaal zitlessen geven....en wij gaan alleen zondag oefenen (meer om de 'vorm' van de proef te kennen). Maarja als ik dan van de jury van mijn wedstrijd van gister hoor dat ik zo'n goede zit heb....
Maak je niet druk, wij doen ook geen extra zitlessen. Jammer maarja, we moeten ons dus redden met hoe we het nu doen en met wat we in de reguliere lessen meekrijgen.