Vind ook dat je helemaal gelijk hebt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Saar88 schreef:Britt_Sisi, jij bent wel erg vastbesloten om het Fjordenpaard te verdedigen. Mismijk zegt heel eerlijk hoe zij het heeft ervaren daar, en als zij dat negatief vond, dat vindt ze dat toch? Ze is daarbij heel netjes gebleven en heeft ook positieve dingen genoemd. Misschien zou jij iets aardiger kunnen zijn en aan kunnen nemen dat er ook mensen zijn die er minder goede ervaringen hebben gehad?
Ikzelf heb er een aantal keren paarden gehuurd, mijn mening is verdeeld. Ik ben het eens met het slechte tuig bijvoorbeeld, en de slechte hoeven. Ook vond ik de persoon die mij hielp niet echt behulpzaam (dit waren niet henk en josé). We werden echt een beetje aan ons lot overgelaten, en aangezien ik een paar heel onervaren mensen bij me had vond ik dat niet zo prettig.
Verder vind ik het feit dat de paarden zo lekker buiten staan, in de kudde, heerlijk no nonsense echt fantastisch! Zo zou ieder paard het moeten hebben! Ze zien er goed gezond uit en onze paarden waren hartstikke leuk: goed te houden maar zeker niet doods (ik zat trouwens de eerste keer op Marije, daarna op Sax en een keer op Nienke, ik vond Sax helemaal het einde!). Had ook het idee dat wij heel tevreden paardjes hadden.
Al met al dus gemengde gevoelens, maar over het algemeen denk ik er heel positief aan terug!
takkie_muis schreef:vondt het niet zo.
de omgeving mooi maar verder nee.
geef mij de eekwal maar,of als ik jonger was klein oever.

bij de manege waar ik rij gaan we niet naar buiten namelijk
op kampw il ik gewoon heerlijk door de bossen hobbelen
hihi grappig