Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miseria schreef:Manegestartkaart is ruiter gebonden, niet combinatie gebonden.
Het is wel zo, dat als jij toch een combinatiestartkaart wilt.. je samen moet beginnen in de hoogste genoten gezamelijke klasse (dat kan dus ook de B zijn bij een paard zonder wedstrijdervaring)
Bjarni schreef:Caro_W schreef:
Hey Carolien, jij ook hier!
Zo kijk ik nooit in dit topic, lees ik 1 keertje wat bij en kom jij langs!
Gaat goed komen hoor met jou, we gaan in de les ook nog oefenen, geen zorgen. Neem anders maandag even je proevenboekje mee, dan vergelijken we de proeven even, denk dat je de goede nog hebt hoor!
SimoneDV schreef:hals laten strekken snap ik echt geen bal meer van hoor als ik eerlijk ben. Wil echt niet zeggen dat dat altijd perfect gaat bij mij maar nu weer van het weekend bij de F7, gewoon in stap dus, en ik had echt veel teugel gegeven maar nog wel contact en ze ging ook niet naar voren maar echt zakken, en dan krijg ik op mn protocol een 5 met "meer teugel geven". Moet ik dan alleen t gespje nog vasthouden? Dan krijg ik vast weer "meer contact houden".
Ik heb echt iets met dat hals strekken hoor, vorige keer was het in de F6 hals moet lager, terwijl dat volgens het boek in de F6 dus helemaal niet hoeft. En een andere keer is het geen verschil, nou ik had toch écht die teugels een stuk langer gemaakt.