Debbiiie schreef:Ik doe mee in catogorie 3.
Ik moet als eerst om 10 uur
he, dan zit ik bij jou in het groepje
ik moet ook om 10 uur in rijssen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debbiiie schreef:Ik doe mee in catogorie 3.
Ik moet als eerst om 10 uur
ik moet ook om 10 uur in rijssen

(oftewel, m'n shirt is te groot
) 
ik was niet door ofzo maar was erg gezellige dag en heb veel geleerd:D
Ik had het ook niet verwacht omdat ik met me proef gespannen was omdat ik er voor dat ik moest starten van een andere pony van daar was afgevallen en toen had ik maar 1 a 2minuten op die andere gereden.. Maarja, toen ik hoorde dat ik door was was ik heel blij
Jammer genoeg zijn we net op 1 tiende na 2e bestzittende manege geworden
Debbiiie schreef:Ik ben zaterdag in Rijssen 3e gewordenIk had het ook niet verwacht omdat ik met me proef gespannen was omdat ik er voor dat ik moest starten van een andere pony van daar was afgevallen en toen had ik maar 1 a 2minuten op die andere gereden.. Maarja, toen ik hoorde dat ik door was was ik heel blij
Jammer genoeg zijn we net op 1 tiende na 2e bestzittende manege geworden
En ik vond het een leuke dag

ik verloor met een halve punt
maar ik duim met je mee Ilja000 schreef:Wij hebben aanstaande zondag een ploeg vrijwilligers klaar staan die de paarden en de ruiters begeleiden. Het losrijden zal gedaan worden onder toezicht van een gediplomeerd instructrice. Elk paard zal begeleid worden van de losrijhal naar de wedstrijdbaan.
Overigens wordt dit veel gedaan. Vorig jaar bijv. in Heemskerk was de begeleiding ook top.
Thuis wedstrijd, vandaag zitles gehad!
:D