KNZ Zitcompetitie 2007

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_Simba

Re: KNZ Zitcompetitie 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:56

lampjerulez schreef:
Ja dat is wel balen,
op wie moest jij rijden?

ik was niet geselcteerd deed niet eens mee aan die wedstrijd waar je geselecteerd werd Lachen
maar hoorde van iemand die er was

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:00

ow oke Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:18

Ik ben vandaag 8ste geworden van cat. 2 op manege schimmelkroft Lachen
Vond het overigens een hele leuke manege! Haha!
Heb heel fijn op Kuzco gereden, zat er in het begin een beetje tegenop omdat hij wat sloom was, maar ik had wel een klik met hem en heb echt super lekker gereden!
Helaas niemand door van onze manege, terwijl ik er toch echt wel een goed gevoel over had!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:24

Kuzco is leuk he Haha! Lovers
geloof me vandaag kon je beter een sloom paard hebben dan een wat actiever paard, jeetje kheb die paarden nog nooit zo hyper gezien *LOL*
kwam door de spanning van de ruiters neem ik aan Ja

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:36

Jaaaa Tong uitsteken Die Boriss ! Nagelbijten / Gniffelen
Die maakte het echt bond Tong uitsteken Hij bokte een meisje van me manege er bíjna af! Was echt grappig Tong uitsteken Kleine deug niet Tong uitsteken

Alleen die mary-p was wel erg jammer, want dat was eigenlijk gewoon niet helemaal eerlijk tegen over de ruiter die erop zat..

Maar verder vond ik de paarden echt super leuk, ook Omelley Lovers Geweldig ding Tong uitsteken We wilde hem al mee nemen naar onze manegen Clown

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:43

jah die omalley heeft aardiog wat hartjes veroverd, en boris Huilen van het lachen ik moet eerlijk bekennen dat dit normaal gedrag was al doet hij het dan niet zo vaak.. dus toch een beetje doorgeschoten. En mary P was gewoon hengstig en maakt misbruik van de spanning van de ruiters, maar ze kan er niet tegen als je te veel druk in haar mond geeft en dan gaat ze dus onredelijk gedrag vertonen. En als ze daar eenmaal mee begint is het er moeilijk weer normaal te krijgen.. dus dat was echt zonde want het is een leuk paard in de lessen, maar met dit soort dingen..

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:45

trouwens reed dat meisje van jou manege achter een grote schimmel die ook nogal irritant was Nagelbijten / Gniffelen ?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:46

Jaaaaaa Tong uitsteken Volgens mij wel Tong uitsteken Ze hing echt aan de nek van boris Tong uitsteken

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:48

ik zat waarschijnlijk toen op die schimmel Huilen van het lachen
(nummer 46)
moow het is dat ik dat paard al langer ken dan vandaag Nagelbijten / Gniffelen maar het was echt te irritant, en ik maar drijven en me handen naar voren in de hoop dat hij het meisje achter me niet zou raken. en toen gingen we galoperen en toen ging hij ineens met een rotgang naar gepetto (het paard voor me) pfff echt typish oliver Huilen van het lachen

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 06:04

wij hadden 2 tweede plaatsen, in groep 1 en 4. (maassluis)

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 07:15

Heel jammer dat jullie niet door zijn, maar op zich wel tevreden dat je zover bent gekomen?

Voor de mensen die in Den Ham moeten rijden: er is ook een topic: viewtopic.php?f=89&t=776175&hilit=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:32

lampjerulez schreef:
Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee Ja

ben benieuwd op wie bente moest rijden Haha!

Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel Tong uitsteken
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!
Daar ben ik 2e geworden met Nemo. Ik was btw nummer 69 Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:40

bij ons op de manege heeft de jury(een vrouw)
geen punten gegeven??
maar alleen commentaar ( niet op alle ruiters)
en ze had aangewezen wie er door waren,
sommigen die we zeker door hadden verwacht waren niet door, maar dat buiten beschouwing.

hoe kan iemand uit zoveel mensen de 12 mensen kiezen die door zijn, zonder punten ?

ik vond het zowiezo vreemd dat het zonder punten was,en al helemaal toen ik hier las dat iedereen op andere maneges wel punten heeft gekregen.
sprak afgelopen weekend ook nog een andere jury, die vond het ook al heel erg vreemd.

maar jullie hebben dus allemaal punten gehad?
en een protocol?

want dat kregen onze ruiters ook niet, want de jury vond het lastig om ales op te schrijven, alles werd op een blad geschreven voor de 4 ruiters per proef.

ook moest er perse in de volgorde van startnummer gereden worden,
dit was voor ons erg lastig, want sommige paarden konden juist niet goed voorop, of juist niet achterop (ivm tempo, of moeite met galop, slaan etc )

ben benieuwt hoe dit bij jullie was.

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:43

Ik ben derde geworden van categorie 2 Go jij! Go jij! Dus niet naar
Deurne maar wel 3e van Noord-Holland. En het was de eerste keer dat ik mee deed dus volgend jaar beter! (En Bente, jouw heb ik volgens mij gezien, reed jij niet op Nemo in de kwartfinale van categorie 2?)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:50

Ja ik reed op Nemo idd. Hoe zag jij eruit? Ik had een rijjasje en een cap en een witte broek Huilen van het lachen (net als de andere 100).
Nou wil ik weten wie jij bent, dat meisje met dat donkere haar of die met dat lichte haar?
Dit was ook mijn eerste keer.

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:52

Ik moest op Merel en ik had bij de prijsuitreiking geen cap op. Volgens mij bedoel je dus die met dat lichte haar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:53

Ja ik weet wie je bent Ja Ik heb ook nog even met je gepraat volgens mij.

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:54

Ja, bij de inrijbak Ja

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 15:56

Ja Ja Haha altijd grappig om dat later te horen. 'O, was jij dat?' Tong uitsteken

@ crossmonster: Wij hadden wel punten en allemaal een protocol. Alleen voor de kwartfinale hadden wij geen punten.
Wij moesten ook in de volgorde rijden.

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:13

Fiffill schreef:
Ja Ja Haha altijd grappig om dat later te horen. 'O, was jij dat?' Tong uitsteken

@ crossmonster: Wij hadden wel punten en allemaal een protocol. Alleen voor de kwartfinale hadden wij geen punten.
Wij moesten ook in de volgorde rijden.

Tong uitsteken

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 16:44

Fiffill schreef:
lampjerulez schreef:

Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel Tong uitsteken
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!

HAHAHA rafiki Huilen van het lachen
nou dat is in elk geval wel een eerlijk paard en dat sdoorzitten ach ja.. je moet je zit vinden op elk paard, en bij sommige is dat wat moeilijker.
maar verder is het echt een heerlijk paard hoor, en een heel goed spring en dressuur paard. Nemo is ook wel leuk Lachen nog nooit op gereden natuurlijk, ben een beetje te groot *LOL* maar leuke pony.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:26

Ik heb gisteren meegedaan op manege Schimmelkroft! Wat een leuke & mooie manege Haha!!!

Heel leuk, en gezellig. De mensen waren erg vriendlijk, zeker de mensen die steeds hielpen met de paarden verwisselen, en beugels goed doen by zenuwachtige mensen, en dan ook nog dat mooie weer, petje af ! Rock-on, dudes!

(ik was btw, nummer 35,-)

Ik had Kuzco getrokken Lachen
Bij de mensen voor mij ging het niet zo 'vlotjes', dus me algemene indruk was wel al wat minder geworden Bloos
Toen ik er eenmaal zelf op zat, heb ik hem wel een paar tikken gegeven en hij liep wel. Alleen jammer genoeg, deed ie dat wat in de ring minder..
Ik vind het wel een fijn paardje. Als ik daar op Schimmelkroft nog een keer zou gaan rijden, zou ik Kuzco best wel willen! Ja
De galop ging trouwens in de ring wel goed, hij maakte mooie sprongen! Bij sommige zakte hij wat in,met de galop kwa tempo maar dat zat er wel redelijk in bij mij Lachen
Ik vond het een hele leuke ervaring!
jammer dat ik het hier nou moet bij laten, met Kuzco Tong uitsteken! Maar ik had daar best wel vaker nog opgewild Ja Tong uitsteken

Mary P was idd, best wel 'irietant'. 2 meiden van onze manege moesten erop. Ze hebben het heel erg goed gedaan Ja

En Boris, poeehhh Tong uitsteken!

Maar wat een leuke paardjes heb ik gezien daar ! Haha!
Was helemaal verliefd geworden op een schimmel, (maar ik denk niet dat dat een manegepaard is.. Bloos)

Helaas ben ik niet door, maar ik heb een fijne dag gehad op de Schimmelkroft! Het was te gek Haha!

Voor de mensen van de Schimmelkroft, die hier op bokt zitten, bedankt! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:36

Fiffill schreef:
lampjerulez schreef:

Vándaar dat 'k sommige hoorde zeggen: Ik moet op die Kameel Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:38

Omalley vond ik trouwens ook een geweldig paard.>!

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 17:45

@ crossmonster: Dat klinkt wel een beetje vreemd.
Wij hebben gewoon een protocol gehad, met cijfers voor onderdelen als balans, handen, benen enz..
En wij moesten ook in de volgorde van startnummer rijden, maar er was rekening gehouden met de paarden.
Dus de grootste voorop enzo.

Jammer dat er niemand door is hier.. Maar zo te lezen hebben jullie het wel allemaal super leuk gehad Haha!
Nog 2 weekjes.. dan moet ik ook.