lampjerulez schreef:Ja dat is wel balen,
op wie moest jij rijden?
ik was niet geselcteerd deed niet eens mee aan die wedstrijd waar je geselecteerd werd

maar hoorde van iemand die er was
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lampjerulez schreef:Ja dat is wel balen,
op wie moest jij rijden?
lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
ben benieuwd op wie bente moest rijden
Fiffill schreef:JaHaha altijd grappig om dat later te horen. 'O, was jij dat?'
@ crossmonster: Wij hadden wel punten en allemaal een protocol. Alleen voor de kwartfinale hadden wij geen punten.
Wij moesten ook in de volgorde rijden.
Fiffill schreef:lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!
Daar ben ik 2e geworden met Nemo. Ik was btw nummer 69
Fiffill schreef:lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!
Daar ben ik 2e geworden met Nemo. Ik was btw nummer 69