lampjerulez schreef:Ja dat is wel balen,
op wie moest jij rijden?
ik was niet geselcteerd deed niet eens mee aan die wedstrijd waar je geselecteerd werd

maar hoorde van iemand die er was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lampjerulez schreef:Ja dat is wel balen,
op wie moest jij rijden?

Die Boriss ! 
Hij bokte een meisje van me manege er bíjna af! Was echt grappig
Kleine deug niet 
Geweldig ding
We wilde hem al mee nemen naar onze manegen
ik moet eerlijk bekennen dat dit normaal gedrag was al doet hij het dan niet zo vaak.. dus toch een beetje doorgeschoten. En mary P was gewoon hengstig en maakt misbruik van de spanning van de ruiters, maar ze kan er niet tegen als je te veel druk in haar mond geeft en dan gaat ze dus onredelijk gedrag vertonen. En als ze daar eenmaal mee begint is het er moeilijk weer normaal te krijgen.. dus dat was echt zonde want het is een leuk paard in de lessen, maar met dit soort dingen..
?
Volgens mij wel
Ze hing echt aan de nek van boris
maar het was echt te irritant, en ik maar drijven en me handen naar voren in de hoop dat hij het meisje achter me niet zou raken. en toen gingen we galoperen en toen ging hij ineens met een rotgang naar gepetto (het paard voor me) pfff echt typish oliver
lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
ben benieuwd op wie bente moest rijden

Dus niet naar
(net als de andere 100).
Ik heb ook nog even met je gepraat volgens mij.
Haha altijd grappig om dat later te horen. 'O, was jij dat?' 
Fiffill schreef:JaHaha altijd grappig om dat later te horen. 'O, was jij dat?'
@ crossmonster: Wij hadden wel punten en allemaal een protocol. Alleen voor de kwartfinale hadden wij geen punten.
Wij moesten ook in de volgorde rijden.
Fiffill schreef:lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!
Daar ben ik 2e geworden met Nemo. Ik was btw nummer 69
nog nooit op gereden natuurlijk, ben een beetje te groot
maar leuke pony.
!!

! Maar ik had daar best wel vaker nog opgewild

!
)
Fiffill schreef:lampjerulez schreef:Bij ons hielden ze daar gelukkig wel rekening mee naar mijn idee![]()
Ik reed dus op Rafiki. Dat is geen paard, hij zit als een kameel! Een tuiger hoort voor de koets, niet onder het zadel
Ik rijd sowieso nooit op paarden dus dat was helemaal wennen, dacht dat het super slecht ging was ik door naar de kwartfinale!
Daar ben ik 2e geworden met Nemo. Ik was btw nummer 69