oswan schreef:Heeey,
Ik ga ook een strandrit maken op Poelenburgh,
ik was alleen ff benieuwd naar Pocahontas, weet iemand miss iets over hem?
Alvast bedankt!!!!
pocahontas mag soms met begelijding mee omdat ie heel vervelend en snel gaat doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
labyrinth schreef:Ik had het al eerder gelezen hier, het is een lang stuk door de duinen en dan eventjes het strand op en weer terug, toen dacht ik ja maar dat verwacht ik ook, en door de duinen rijden vind ik alleen maar leuk..
Maar ik vond het stuk strand achteraf wel heeeeel erg kort. We gingen echt een stukje stappen, toen een drafje van zo'n 15 seconden en nog 20 seconde handgalopje, en dan omkeren en rengalop..
Wat dus betekende dat je echt net in rengalop zat en de "eindprullebak" al zag waardoor je vrij snel alweer moest gaan terugnemen, best balen !
Het was verder wel kwa paarden de beste buitenrit die ik heb gehad tot nu toe.

Alleen maar goed dus
Juul schreef:labyrinth schreef:Ik had het al eerder gelezen hier, het is een lang stuk door de duinen en dan eventjes het strand op en weer terug, toen dacht ik ja maar dat verwacht ik ook, en door de duinen rijden vind ik alleen maar leuk..
Maar ik vond het stuk strand achteraf wel heeeeel erg kort. We gingen echt een stukje stappen, toen een drafje van zo'n 15 seconden en nog 20 seconde handgalopje, en dan omkeren en rengalop..
Wat dus betekende dat je echt net in rengalop zat en de "eindprullebak" al zag waardoor je vrij snel alweer moest gaan terugnemen, best balen !
De strandritten zijn niet altijd zo hoor
Ligt er heel erg aan welke tijd van het jaar het is, hoe het weer is, en of je linksaf of rechtsaf (tussen de palen) gaat. Tussen de palen ga je meestal heen en terug rengalop, en linksaf soms alleen terug, soms beiden. Vaak ga je ook nog een tijdje door de branding stappen. Maar als je alleen terug in rengalop gaat, betekent het vaak dat eerst het strand verkend moest worden op kuilen etc. (vooral bij nachtritten). Als je dan meteen in rengalop zou gaan, kan het wel eens fout aflopenAlleen maar goed dus
op wie had je je rit gemaakt eigenlijk ?

labyrinth schreef:Ik had het al eerder gelezen hier, het is een lang stuk door de duinen en dan eventjes het strand op en weer terug, toen dacht ik ja maar dat verwacht ik ook, en door de duinen rijden vind ik alleen maar leuk..

Alleen maar goed dus
[/quote]