Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AngelofLove schreef:Ik weet idd dat Funsy toendertijd overgekocht is door de verzorgster, zei hielp mij altijd met hem als ik een wedstrijd met Funs ging doen
Dat Gorby er nog steeds staat zeg, man man, wat een eigenwijs ding was dat zeg.
Pfff, wie hadden we nog meer in mijn tijd, Maestro was toen van Aard (?) dacht ik. En dan kan ik me van de pony's nog saartje en blonde dolly herinneren. En Mientje ofzo?
En van de paarden kan ik me verder Sjaak, Gerda en Bessy herinneren. Ben een ramp in namen onthouden
Lieszje schreef:Guusje, diva?, Sonja?, Maestro (had ik al veel over gehoord), tijmen, en een andere fries genaamd bartold?

). En er was ook een schimmel (paardje) die heel vaak wondjes kreeg van de singel. Daar moest ik toen opeens op rijden zonder zadel, hahaha. benangelique schreef:Funsy staat in friesland bij zijn eigenaresse Eline en geniet daar van een heerlijke oude dag. Inmiddels is hij 33 en maakt nog zo'n 2x per week een stapritje onder de vrouw over de dijk.
Wat is er eigenlijk met Bart gebeurt?
ik woon daar inmiddels ook en ik was in mijn pony jaren altijd helemaal weg van Funs
AngelofLove schreef:Vroeger hadden we bij de pony's volgens mij ook nog Goldy (naam schoot me opeens weer te binnen). En er was ook een schimmel (paardje) die heel vaak wondjes kreeg van de singel. Daar moest ik toen opeens op rijden zonder zadel, hahaha.
Odin schreef:Lieszje schreef:Guusje, diva?, Sonja?, Maestro (had ik al veel over gehoord), tijmen, en een andere fries genaamd bartold?
Guusje is 2 jaar geleden ingeslapen, zij had slokdarmkanker. Ze had toen een veulen aan de voet van 30 dagen oud, die is er nog wel en heet Charming.
Guusje is overigens 4 1/2 jaar lang mijn paard geweest, ze heette toen alleen Ginger. Zie mijn profiel.![]()
Diva is er nog steeds, Maestro ook (heb ik al geschreven), Sonja is vorig jaar of het jaar ingeslapen, die was helemaal op (ze was ook al 30 of zo volgens mij).
Tijme was een paard van Thor, die heeft hij verkocht. Barteld is er nog steeds, is ook een paard van Thor.