en dexster ook
Super leuke foto's
heb je ook foto's van rambo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De bokt en steigerd en "Schrikt" vaak.... Op stal is ze erg irritant en ze wordt soms een beetje moe gemaakt voor de les omdat ze anders te wild is
Misschien weet de eigenaar van de manege wel waar Rambo is
Ik heb gehoord dat Rambo naar Duitsland is :S Weet niet of het echt zo is hrr.. 
Wat schattig!
!
Leuke foto's!
anamda staat nu idd buiten trouwens 
MarloesDijs schreef:AaaaawhWat schattig!
Neej, moest ff diep nadenken, maar kan me geen Grace herinneren ...
Maar ja, wat is t adres van manege Hellevoetsluis? Want aangezien het toch al vakantie is, kan ik kijken of ik mn mama kan overhalen me een xtje te brengen!
Plucker schreef:Staat King- Kong er ook nog?!
Die is gek op springen hij heeft ik dacht M, of Z gesprongen!!!
Hij kan gemeen zijn maar ja hij weet ook altijd wel of je wel of niet bang van bent en ben je bang bereid je dan maar voor op een flinke bok... hahaha king kong ken ik als geen ander.

Trouwens, ben jij de Evelien die achter de bar enzo werkte en vroeger met Cato heeft gesprongen?
En ik heb inderdaad vroeger met Cato gesprongen (hoog, erg hoog...) en ook altijd carroussel op haar gereden.
De periode vlak voor het failliet gaan van de manege reed ik meestal op haar, Kiki of Gabber
Rij nu op de Hazelaar, daar rij ik meestal op Twanko; dat had zo een tweelingbroer van Gabber kunnen zijn
MRIIIS schreef:Is Kathy van Evelien? Ik wist niet dat Evelien iets had met Kathy (ze deed er nooit wat mee).
!!