Manege de Boschoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Re: Manege de Boschoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 09:26

Dan zal Jarno wel terug zijn gegaan op een gegeven moment? Zo ongeveer 10 jaar terug heb ik hem dus vaak gereden en een paar jaar later kwam ik hem bij Rotterdam tegen en was ie van een jongen Ronald of zo. Die kwam ook vaak op de Bosschoeve. Het kan best zijn dat ie uiteindelijk terug is gegaan naar de Boschoeve? Dat weet ik niet. Het was een behoorlijke grote toen nog vrij donkere schimmel met grote ruime gangen, hij was toen volgens mij 3 of 4, lekker in zijn lijf en reageerde goed op je hand, had toen gevoelige voorhoeven op het harde. In de bak was hij toen nog niet echt lekker te sturen of te rijden maar buiten was ie geweldig gaaf. Veel vermogen maar toch goed in te houden als het nodig was. Ben wel benieuwd of hij terug is. Was echt een paard indertijd die ik wel had willen hebben. Heb een paar jaar later wel eigen paard gekocht en heb nu zelf een driejarige maar hij had echt een apart plekje in mijn hart.

floor1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:44

Yarno is inderdaad een tijdje verkocht geweest aan Ronald, maar hij is al een hele tijd terug op de boschhoeve. Nu is hij overigens bijna helemaal wit, en mag hij americo regelmatig een handje helpen haha. Nog steeds een lekker enthousiast en lief paard!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:47

Ik ben daar 2x geloof ik op ponykamp geweest, zo'n 5jaar geleden ofzo.
Ik heb toen eerste keer op Tjeerd gereden en die keer daarna weer op Tjeerd en Tjeert (2 friezen)

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:12

He floor!!! Alles goed?

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:29

Ben net terug van paardenkamp daar en het was echt ZALIG. Het was superleuk. Ik moest zondag op cadans maar omdat iedereen mij op voorhand al had banggemaakt mocht ik tijdens de les op Garfield. Ging ook niet erg goed en heeft in mn vinger gebeten. Moest er de volgende dag weer op maar toen ik hem niet meer kon houden ben ik gewoon afgestapt (terwijl dat eiglk helemaal niet mocht) natuurlijk was de lesgeefster (Suzanne) wel kwaad. Dus ik mijn verontschuldigingen aanbieden, voor de rest van de week heeft Suzanne niet meer tegen mij gesproken Boos! Was ik zo hard aan het huilen, is Floor mij komen troosten en heeft ze mij Arno aangewezen en gezegd dat ik wel op hem mocht. Ik was meteen verkocht zon schatje. De les die namiddag ging ook fantastisch. Toen we die avond de haffies in de wei gingen zetten, begonnen ze te vechten, te bokken te bijten terwijl wij er allemaal tussen stonden er zijn al een geluk geen gewonden gevallen maar bij mij was het toch kantjeboortje.
Voor de rest veel plezier gemaakt met Marieke (lesgeefster), die is echt super. Tijdens de buitenrit liedjes gezongen, voor de rest heeft Marieke ervoor gezorgd dat ik met de waterspelletjes echt kleddernat wer (heb haar teruggepakt hoor, mijn natte haar over haar rug uitgevrongen). In het water met de paarden was ook super, alleen duwde Timano mij naar achter, en natuurlijk moest daar weer een balkje liggen, en ik lag op de grond. De leiding kwam niet meer bij. Het was echt superleuk. Ga de leiding, mijn Arno en al mn vriendinnen NOOIT vergeten!!!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:10

Leuk om te horen Veerle dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik moet nog even 2 weken wachten voordat we gaan !

Veerle_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 08:18

marin16 schreef:
Leuk om te horen Veerle dat je het zo naar je zin hebt gehad! Ik moet nog even 2 weken wachten voordat we gaan !

Geef je Arno een dikke kus van mij Tong uitsteken