Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hikarii schreef:ClaudiaAngel schreef:Hehe eindelijk!
Ik moet op Hesta! Is dit een fijn paard Anne?
Ik moet ook op Hesta! Ben alleen 1m65m dus dat kan wat beter kwa lengte. Heb grote pony opgegeven.
Hikarii schreef:Yes dat klopt.
Misschien is ze breed genoeg dat het kan? Wel leuk hoofdje iig.
Volgorde met rijden is dat het zelfde als er ingedeeld staat zo of word dat dan pas gekeken?
Tis vijf jaar geleden dat ik mee ben geweest
Hikarii schreef:Hahaha doe maar niet, ik kan niet rijden
Nee zit als een zoutzak & heb korte mollige pootjes, ben in princiepe alleen maar mee omdat we toch maar met 2 zijn van onze manege voor cat 4. Was anders heel de selectie niet door gekomen haha.
Maar ik wil je wel laten weten erna hoe ze zit.
En ben heel blij als 2e, zou echt NIET als eerste willen rijden.
Marieke_963 schreef:Ik heb vorig jaar in de Kwart op Hesta gereden! Lieve pony, vond haar alleen niet echt heel erg groot of rond gebouwd, best smal eigenlijk.. Vond haar prima zitten, niet dat je zegt super fijn, maar gewoon wel prima. Ben op haar toen als 7e geëindigd met een hele nette score, dus dat is zeker ook fijn om te horen lijkt me!
ClaudiaAngel schreef:Marieke_963 schreef:Ik heb vorig jaar in de Kwart op Hesta gereden! Lieve pony, vond haar alleen niet echt heel erg groot of rond gebouwd, best smal eigenlijk.. Vond haar prima zitten, niet dat je zegt super fijn, maar gewoon wel prima. Ben op haar toen als 7e geëindigd met een hele nette score, dus dat is zeker ook fijn om te horen lijkt me!
Ja dat is fijn om te horen! Hoe groot ben jij als ik vragen mag?
NynkeMarit schreef:Is er iemand van manege Zwolle die wat meer kan vertellen over valco?
danie111 schreef:Ik moet op Alex van manege Zwolle, kent iemand hem?
lottexspirit schreef:Ben lekker laat, maar ik doe ook mee (heb al gereden zondag)!![]()
Ik rijd bij Manege Zwolle, dus hier wat info:NynkeMarit schreef:Is er iemand van manege Zwolle die wat meer kan vertellen over valco?
Valco is lief maar wel groot, geloof iets van 1.78 meter... kan wel heel schrikkerig zijn, dus denk niet dat je voorop moet...danie111 schreef:Ik moet op Alex van manege Zwolle, kent iemand hem?
Alex is echt een schat van een paard, maar liever lui dan moe...
Er staan anders ook wel foto's op de site.
Marieke_963 schreef:Ik heb vorig jaar in de Kwart op Hesta gereden! Lieve pony, vond haar alleen niet echt heel erg groot of rond gebouwd, best smal eigenlijk.. Vond haar prima zitten, niet dat je zegt super fijn, maar gewoon wel prima. Ben op haar toen als 7e geëindigd met een hele nette score, dus dat is zeker ook fijn om te horen lijkt me!
Laura_ schreef:Marieke_963 schreef:Ik heb vorig jaar in de Kwart op Hesta gereden! Lieve pony, vond haar alleen niet echt heel erg groot of rond gebouwd, best smal eigenlijk.. Vond haar prima zitten, niet dat je zegt super fijn, maar gewoon wel prima. Ben op haar toen als 7e geëindigd met een hele nette score, dus dat is zeker ook fijn om te horen lijkt me!
Ehh, Marieke, Jij was ook weer door dit jaar toch.. In dat geval ben ik nu al bang voor je haha!
ClaudiaAngel schreef:xxIsaa schreef:Mag ik vragen welke namen jou bekend voorkomen Laura?
Hahahah ik ben ook wel benieuwd.
Dan weet ik hoe bang ik moet zijn