wij ook maar ik ga in de auto met de trailer der achter daar zit een mini tv'tje in waar op je kan zien wat er in de trailer gebeurt en laat ik dat nou heel interessant vinden toen we naar de kliniek gingen heb ik me ook niet verveeld (1 1/2 uur rijden) okee dat we mijn paard weer gingen ophalen(heenweg) wel maar toen stond er nix in de trailer om naar te kijken :p
"nu moet ik dus nog wat gaan bedenken voor de bonte avond als ik ergens slecht in ben,......" of hoef je nix te doen?
Jaa, mijn moeder een paar uur geleden we gaan zaterdag langs.
Ik kom uit flevoland
DaiskeLover
Geplaatst: 11-07-12 17:20
Ik heb echt heel veel zin in pony kamp!!!
Laatst bijgewerkt door DaiskeLover op 11-07-12 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt
lina1998
Geplaatst: 11-07-12 17:21
ik geloof dat mijn moeder net gemaild heeft ja das idd wel even rijden ik kom uit Amsterdam (nou je de omgeving ik woon niet in Amsterdam ) wij zijn in de meivakantie wezen kijken toen was het 2 1/2 uur maar als je met trailer rijd mag je geen 130 dus doe je er langer over
Tja dwij moete met trailer miss 2uur rijden maar ja wil dr op tijd zijn maar goed dan maar 2 uurtjes rijden heb dr veel zin aan maar jaa komt allemaal goed
lina1998
Geplaatst: 11-07-12 17:59
ik kom sowieso op tijd er is namelijk geen tijd afgesproken
er zijn 2 longeercirkels.. 1 overdekte longeercirkel zit naast de kleine buitenbak, en een open longeercirkel en die ligt naast de kleine binnenbak tegen over de mestbult