Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Browniee schreef:ik kwam gisteren bij mijn verzorgpony en ik ging hem uit de wei halen, z'n manen zaten HE-LE-MAAL in de knoop want er waren vlechtjes in gemaakt, ik weet zeker dat de eigenaar dit niet zou doen maar ik heb haar toch ge-smst, ik ben dus bang dat er een pennykind bij Taz heeft gelopen, heeft iemand dit ook weleens meegemaakt??

Die cap heeft mijn dochter niet gekregen. Haha, die wou een bruine.. 

$
Het is geen schande om Penny te zijn.
waarvan ik dan weer kan begrijpen dat iemand dat doet) en maar kletsen tegen haar Fries. Paard was stout en toen mompelde ze een paar keer wat, bleek ze om haar zweep te vragen aan papa. Dat had ie niet verstaan. Papa was nog zo gek om te gaan lopen ook! En toen ging ik galopperen en kwam die Fries recht op me af in galop. Ja, haar paard was 'levensgevaarlijk' volgens haar.
haha. Maar dit soort types bedoel ik, die ik dus echt nie in mijn stal moet tegenkomen...
Dus ik nog heel kalm dat dat helemaal niet gaat in een slecht verlichte binnenbak. "Nou, maar ik heb net globaal gefilmd met mijn mobieltje en dat ging echt heel goed!"
Jaja! En dan nog glashard tegen je pa durven zeggen, als ie vergoelijkend zegt, dat ie volgende keer zal filmen: "Ja, dan zijn de batterijen vol en vergeet je de camera" Nou daar zakte mijn broek wel van af zeg!
stardust heette mijn pony blijkbaar haha 

Maar ik had nooit zo iets van oh dit heeft nu echt iets met het topic te maken. Maar dus : bij ons op de manége was er een jongetje dat het altijd wel voor elkaar kreeg om op iemand zijn paard te rijden. Als ie er dan afkwam zei hij : Oh echt een super paard ! Het beste paard echt waar !
Elk paard op de manége was super en het beste paard. Valt dit ook onder de pennycategorie ?