Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Femkex schreef:Het was echt een leuke dag! Ik ben ook door met 2 andere van Manege Zonneveld! Ik in categorie 1 en de andere 2 in categorie 3.![]()
@Bellatrix
Ik had ook een vraagje over de verlichte zit.. Bij mij stond er: verlichte zit? Bedoelen jullie daarmee dat ik het niet heb laten zien..?

MyLittleLove schreef:http://www.youtube.com/watch?v=BIMuCfs- ... tube_gdata
ik zit niet erg ontspannen nee, was nogal zenuwachtig, maar buiten dat vond ik het redelijk..
) maar wat ik ervan zie ziet het er allemaal wel netjes uit hoor. Maar als ik keek naar het niveau vandaag bij ons is de concurrentie ook best wel goed. Echt bijna iedereen reed super netjes vandaag bij ons.

Wij hebben de 26e regiofinale, ben benieuwd.liberty schreef:@natasja, gefeliciteerd! Carrousel lukte niet, maar dit welWij hebben de 26e regiofinale, ben benieuwd.
over het overleggen van de juryleden, ik denk dat een heel deel nog nooit zitcompetitie gejureerd heeft, dus is het wel fijn om te kunnen overleggen
liberty schreef:@natasja, gefeliciteerd! Carrousel lukte niet, maar dit welWij hebben de 26e regiofinale, ben benieuwd.
over het overleggen van de juryleden, ik denk dat een heel deel nog nooit zitcompetitie gejureerd heeft, dus is het wel fijn om te kunnen overleggen
CM_ schreef:Eerlijk is anders is mijn mening.
Laat dan desnoods een goede knhs jury ook jureren.
Vind het behoorlijk vreemd dat een ruiter met klapperende armen en benen, en ruiter met vaste handen, boven ruiters staan die ietwat achterover neigen te hangen (in de schouders) maar verder perfect in balans en met de beweging mee zitten ..
Vandaar dat er veel commentaar geleverd werd gisteren over dat overleg.