Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. We moesten gewoon écht álles schoonmaken zodat er een nieuwe groep weer in kon, we waren gewoon zelf het schoonmaakteam
.
Vond de paarden ook leuk, en voor ieder hebben ze
Reed toen zelf op de enige halflinger, alma, omdat ik
mismijk schreef:Ook in de groep niet? Bij ons had de leiding een takenlijst ingedeeld met wat iedereen moest doen, zoals douches, toiletten, vensterbanken afnemen, alles aanvegen (erf en binnen), prullenbakken legen e.d.
Gelukkig hoefde ik alleen binnen wat aan te vegen

mismijk schreef:Idd. Als je berekend wat die mensen per week verdienen, dan vind ik het wel héél vreemd dat er geen schoonmaakploeg komt, want het is niet bepaald goedkoop. We moesten gewoon écht álles schoonmaken zodat er een nieuwe groep weer in kon, we waren gewoon zelf het schoonmaakteam

MizMoonx schreef:Iewwl de plee's schoonmaken, niet zoon heel leuk idee :S
Mismijk , en de paarden?
. Mijn pony (en dat was niet de enige
) trapte wel snel naar andere paarden. Het tuig vond ik ook niet alles
. Bij een meisje in mijn groep knapte de beugelriem in rengalop, wat gelukkig goed is afgelopen. En de volgende dag knapte de andere kant. Toen we weer terug kwamen werden ze ook nog boos waarom zij haar tuig niet goed had gecontroleerd van te voren
. Ze reageerden ook niet echt op de ruiter vond ik, maar liepen gewoon hun rondje. 
. Een pony met een klein meisje erop schrok van een schaap (
) en rende bijna de straat op
. En tsja, toen was er dus geen leiding in de buurt
. 
.
.
!