Voila, de rechtsomkeert.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar volgens mij moet je bij geen enkele volte hoe klein ook die hoek in 
Jaaaaa, de kwartjes beginnen te vallen
Al mijn kids weten sinds vandaag weer hoe een linksomkeert moet
Bij ons is het een beetje moeilijk om die dingen te oefenen.. Rijdt altijd wel iemand in de weg
Ik denk dat het gewoon voor het eerst wordt in de proef.. Eigenlijk verschrikkelijk slecht voorbereid, maar ach. Ik zie wel wat ik ervan bak..
, kan je neem ik aan gewoon vragen

Maar ik denk dat ik inderdaad die links/rechtsomkeerd wel even ga vragen of ik die mag oefenen. Volte 15 meter kan ik natuurlijk wel gewoon oefenen
Ilja000 schreef:@ Kimmyky: je moet je eens proberen voor te stellen hoeveel ruiters een volte door de hoek heen rijden. Dus de vraag was of je bij een links/rechtsomkeert de hoek in moet of juist niet. Mijn antwoord was dat een links/rechtsomkeert bestaat uit een halve(!!) kleine volte gevolgd door een diagonale lijn.
@Bizzybijtje. Zelfde verhaal, had je kunnen weten als je alle reacties gelezen had: HALVE kleine volte, gevolgd door diagonale lijn.
Dus dat zit er zoiezo niet in
Stef_Winston schreef:Nouja wij oefenen eigenlijk geen proefjes in de les, 1 of 2 figuren kan ik wel vragen, maar ik vind het zelf ook nogal vervelend als iemand die dingen in de les wil oefenen en eigenlijk doet niemand in mijn les hetMaar ik denk dat ik inderdaad die links/rechtsomkeerd wel even ga vragen of ik die mag oefenen. Volte 15 meter kan ik natuurlijk wel gewoon oefenen