Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lemanthia schreef:ga niet naar manege molenschot, voor de reden pm-en
univoortje schreef:Ik zou je zeker adviseren om eens bij stal Sintels te gaan kijken en informeren!!!!
Mijn kinderen en ik rijden er ook en wij zijn meer dan tevreden over hun manier van werken.
En met kinderen zijn ze helemaal top! Enne....veiligheid staat voorop!!!
Paarden en ponies zien er geweldig uit en zitten goed in hun vel, komen dagelijks buiten. Ze hebben dan ook veel weilanden.
Echt, gewoon bellen en gaan kijken!!! Doen, hoor!!
stitchlover schreef:mja het is niet mijn manege. maar ik weet niet of er veel is verandert.
Alicia2u schreef:Met 4 jaar al op les mogen daar? dat zegt wat mij betreft genoeg...
fabiolak schreef:Alicia2u schreef:Met 4 jaar al op les mogen daar? dat zegt wat mij betreft genoeg...
Volgens mij hebben ze daar vanaf 5 jaar staplessen en beginnen de "echte" lessen vanaf 6 jaar. Ik woon er vlak bij, ben er nog nooit geweest, maar wel een paar keer hun website bezocht. Mijn pony staat in Rucphen en mijn dochter van 4 rijdt daar op (of tenminste...zit er af en toe op) Tegen de tijd dat ze 5 is, ga ik haar misschien ook wel daar laten lessen.
Ik begrijp je opmerking eerlijk gezegd niet helemaal.
stitchlover schreef:door te vroeg paard te rijden kunnen de botten vervormen daar kun je last van krijgen (is mij verteld)