Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Megamutsj schreef:Hoelang geleden is dat Pinacolada? Want elke keer dat ik er ben geweest zagen alle paarden er goed uit.
Bit schreef aan het halster zou je zelf ook goed naar kunnen kijken, althans de kinderen hangen ze erin met de kampen en de begeleiding kijkt na of ze goed zitten.
Ze hebben daar ruim 200 paarden en kunnen niet voor elk paard een zadel aanschraffen. Daarom delen enkele paarden een zadel. Er word echter wel gekeken of het past.
En idd, singelwondjes.. maar je hebt nou eenmaal paarden die daar gevoeliger zijn dan anderen![]()
Plus dat niet iedereen die het paard heeft gereden niet aangeeft dat het paard een zadelwondje heeft. Daardoor denken dat de eigenaren dat er niets aan de hand is en huren ze de paarden weer uit.
En de wondjes over het algemeen; Ze staan met een grote kudde in de wei. Het is natuurlijk logisch dat ze soms getrapt of gebeten worden door de andere paarden.
, en daarbij: het paardje waar ik op reed had de laatste dag ook een wondje op zijn hoofd, door een trap in de wei en ik kreeg voor die dag een ander paard. en ik heb daar nog nooit een mager paard gezien eigenlijk..
fjordana schreef:Wat zijn de voordelen en de nadelen? Ik wil er misschien heen namelijk