www.hetlamoen.nl is een aanrader. Er komen niet heel veel jongens, maar elk jaar wel een paar, dus je zou inderdaad kunnen bellen om te vragen in welke week er al jongens ingeschreven staan (zoals iemand boven me ook al zei). Maar mijn ervaring is dat jongens vaak ook goed kunnen meekomen met een meisjesgroep, als de sfeer maar leuk genoeg is
In de eerste week van het ruiterkamp op de drie linden weet ik dat er zo wie zo al 3 jongens van die leeftijd meegaan, www.rscdedrielinden.nl echt een aanrader, op de site staat genoeg info
ik wete niet wara je woont maar in loon op zand heb je een kamp van loon dara ga ik dit jaar de 3e keer heen en ik vind het heel leuk en je hebt er ook nog een in imburg bergemo bergemo is 280euro en van loon is 218euro in de zomer vakantie van loon is van zaterdag midag tot vrijdag midag en bergemo is maar 5 dagen voor meer info kun je kijken op http://www.bergemo.nl/ponykamp.htm voor bergemo en voor van loon op http://www.hotelmanegevanloon.nl/ groetjes cynthia
Ik ben op mijn 9e op ponykamp geweest naar manege poelenburgh, dat ligt in Schoorl(NH) Dat is ook heel leuk, je leert best veel en doen veel dingen in groepen. Veel spelletjes ook!!
Bij beide ben ik zelf geweest. Bij de Burght zelfs 3 keer. Het was erg leuk en erg veel verschillende activiteiten. Zo leer je daar ook voltige en is er de mogelijkheid om diploma's te halen, waar een theorie en praktijktest voor nodig is. Is ERG leuk hoor! Ohja, het is volgens mij van zaterdag tot zaterdag en op de dag dat je weg gaat ga je nog wat doen met alle kampkinderen voor de ouders. Zo ging er 1 jaar een groepje voltige laten zien op die dag en een ander groepje ging springen en cavalletties lopen enzo, was erg leuk en gezellig!
't Reelaer ben ik 1 x geweest en alleen op trektocht, maar dat is vanaf 16. Over het gewone ponykamp weet ik niet zo heel veel, maar ik heb er alleen maar positieve verhalen over gehoord.
Ik zou idd ook zeggen Fjordenpaard in Een... Daarnaast zit ook een Ranch vanaf personen 18 jaar & ouder, dus kan je zelf ook mee, als je dat leuk vind... Vorig jaar veel jongens gezien daar trouwens
Ranch: www.rancho-de-verano.nl (daar ben ik vorig jaar geweest, ook echt een aanrader voor "de oudjes onder ons")
44Myrthe44
Geplaatst: 12-05-08 08:49
X
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 03-11-25 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
de patriciahoeve in biddinghuizen www.patriciahoeve.nl elk jaar dat ik er was kwamen er jongens. je slaapt in blokhutten en er is behalve de 5daagse kampen ook een 3 daags kamp