Leuk ik mocht op die nieuwe..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal511

Re: Leuk ik mocht op die nieuwe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:47

Ik mocht een tijdje terug ook een pony uitproberen die net een halfuurtje op stal stond. Maar wij zijn een gevorderde les dus de eigenaresse, zegt Ja als je wil mag je hem uit gaan proberen, en als je voel dat ie te druk word stap je gewoon af en pakken we een ander! Lachen
dat gaf me wel een vertrouwd gevoel. Maar ik vond het echt een gewelidg beeeset Haha! Ze liep netjes ontspannen aan de teugel, alleen soms niet helemaal op de hoeflsag, om alles een beetje te bekijken in de bak! Maar het gign harstikke goed! Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:15

Ik heb gister even onze nieuwe pony uitgeprobeert, staat net hier, is nu 3 jaar, en net 2 maandjes onder 't zadel Lachen
Heel lief beestje, beetje schrikkerig & slingerig enzo, maar dat gaat allemaal wel over als ie wat ouder wordt Lachen

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 00:50

Haha, Boris, wat een geweldige naam ^^.
Bij ons is het ook altijd zo leuk als we een nieuwe hebben,
iedereen is er al gek op voordat ze het beestje ook maar onder zadel hebben gezien!
Koel dat je zo'n leuke les hebt gehad Knipoog

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 09:49

wat grappig ik hop dat je nog vaak op boris mag rijden

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:24

Zo ben ik ook aan mijn lieve verzorgpaardje gekomen..
De eerste keer was stuiterend de bak door..
En nu...
Kijk maar in m'n profiel.. Bloos

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 00:32

haha wat veel leuke reacties Haha! haha
nou ik heb nog leuker nieuws Tong uitsteken ik heb er nu al een paar keer op gereden, en elke les gaat er weer iets beter dan de week ervoor Haha!

1e x kreeg ik hem totaal niet nagefelijk, 2e x aan het einde in stap wel, 3e hele les in stap met moeite, 4e x hele les in stap zonder enige moeite hij liep zo lekker ontspannen en sommige stukjes in draf en afgelopen week hele les heel makkelijk in stap 1e half uur ook in draf en heel effe in galop, je zou zeggen dat paarden na de galop vaak makelijker nagevelijk worden, nou toen wou die niet meer in draf dus liep die weer met zijn rechte nekje hahaha Tong uitsteken
maar ik ben zo blij dat ik echt elke week duidelijke vorderingen maak tot nu toe Tong uitsteken

Ik rijd nu met 10 mensne in een les waarvan 7 elke week op de zelfde rijden en ik en nog 2 andere vaak verschillend maar naar mijn idee zit de kans er wel in dat er straks nog maar 2 zijn die wisselen van paard Tong uitsteken hihi

Volgende week gaan we trouwens springen, en jah je raad het vast al ik zit dan op boris Tong uitsteken (hij kan super springen dat heb ik al gezien Haha! ) dat word FEEST!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 00:36

@upendo:
ziet er idd netjes uit wat ik zo zie mooi paard ook, lijkt een beetje op mijn vorige lievelings paard Tong uitsteken

@mereltje:
hej merel wat leuk dat je ook hier wat neer zet haha Tong uitsteken
maar boris is een jah soort tuiger type maar dan gekruist met een sierlijker ras volgens mij hij is denk ik net wat groter dan een E-pony en hij is 10 heb ik gehoord.

kriistelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 10:06

haha leuk, veel plezier met boris Haha!