Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en misschien is daarom ook de eerste reactie van de groep samen ook wel
Als ze het beleefd vragen, oké, maar ze moeten niet over je heen gaan lopen. jij was er eerder!
of dat die reactie terecht is 
maximee schreef:Ja zo was m'n topic ook bedoeltof dat die reactie terecht is
Maar ik kan dingen maar moeilijk onder woorden brengen eerlijk gezegt... =(
Dniesjj117 schreef:Sorry als ik je niet heb begrepen eerst dan... Ik dacht eerst dat jullie het een ander gewoon niet gunden om op jullie paarden te rijden.
Maar ik vind het zeker terecht om voor jezelf op te komen: ze zijn net nieuw, ze kunnen neit meteen de dienst gaan uitmaken (en later ook niet trouwens).
.
.Fleming schreef:Maxime, ik moet eerlijk zeggen dat niet alles wat je daar schrijft helemaal waar is. In eerste instantie rijdt er maar één eigen paard mee en dat is mijn paard. En dan soms nog Amarant. En je zegt ook dat er niets te willen valt, daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens hoor. Toen ik hier net op de manege kwam wilde ik ook op een pony waar iemand anders altijd op reed. Met haar heb ik toen afgesproken om om de week te doen. Dat ging prima zo. Ik bedoel als de nieuwe iemand niets te willen heeft, zou jij bijvoorbeeld net zo goed niets te willen hebben.
Maar goed, ik begrijp wel wat je bedoelt en het is heel erg vervelend. Er rijden moeilijke paarden mee en de ruiters krijgen ze niet allemaal goed gehoorzaamd. Dat is niet raar omdat het moeilijke paarden zijn, maar als het mij elke week niet zo lukken zou ik toch een andere kiezen, als je maar 1x per week op dat paard rijdt tenminste.
Ik vind dus eigenlijk dat je gewoon met nieuwe ruiters moet overleggen, ruiters die er al rijden moeten niet zeggen van 'Jij mag daar niet op.', maar ook nieuwe ruiters niet. Dat is gewoon allemaal onzin.
Rijd er ook een liefhebber op Delma?
Cyntje schreef:Bij ons mochten er maar maximaal 9 rijden in een les,...
Wel lachen SoethoutRijd er ook een liefhebber op Delma?
), maar we hebben bij ons wel een systeem dat ieder wel een vast manegepaard rijd, dus elke week op dezelfde. als er een nieuwe ruiter bij komt krijgt die dus een paard wat dat uur nog niet loopt.
Fleming schreef:Maxime, ik moet eerlijk zeggen dat niet alles wat je daar schrijft helemaal waar is. In eerste instantie rijdt er maar één eigen paard mee en dat is mijn paard. En dan soms nog Amarant. En je zegt ook dat er niets te willen valt, daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens hoor. Toen ik hier net op de manege kwam wilde ik ook op een pony waar iemand anders altijd op reed. Met haar heb ik toen afgesproken om om de week te doen. Dat ging prima zo. Ik bedoel als de nieuwe iemand niets te willen heeft, zou jij bijvoorbeeld net zo goed niets te willen hebben.
Maar goed, ik begrijp wel wat je bedoelt en het is heel erg vervelend. Er rijden moeilijke paarden mee en de ruiters krijgen ze niet allemaal goed gehoorzaamd. Dat is niet raar omdat het moeilijke paarden zijn, maar als het mij elke week niet zo lukken zou ik toch een andere kiezen, als je maar 1x per week op dat paard rijdt tenminste.
Ik vind dus eigenlijk dat je gewoon met nieuwe ruiters moet overleggen, ruiters die er al rijden moeten niet zeggen van 'Jij mag daar niet op.', maar ook nieuwe ruiters niet. Dat is gewoon allemaal onzin.
maximee schreef:@ Fleming; zo was het ook niet bedoelt!! Ik hoorde van diegene van: ik wil persee op die punt uit. En dan heb ik zoiets van: ja maar je komt wel in onze les rijden, kunnen we toch wel overleggen?
Ik bedoel het helmaal niet slecht hoor =(.