Wat moet ik nou doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Wat moet ik nou doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:56

Dat scheelt inderdaad met de namen erbij Lachen. Leest makkelijker.

Als ik nu lees dat je in een niet fijne les zit en er niet zelf heen kunt dan zou ik naar de andere manege gaan Lachen.

De andere manege heeft op dit moment meer voordelen voor je Lachen.

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:56

ik zou voor manege B kiezen, paardrijden doe je voor je plezier en om te ontspannen, en niet om met tegenzin naar je les te gaan. Er zijn zoveel leuke en lieve paarden op de wereld. heb zelf ook op 2 manege's gereden op de 1e 2,5jaar een paard verzorgt waar ik gek op was, toen toch naar een andere manege gegaan en daar had ik ook me lieveling, een aantal bijrijdtpaarden gehad die ook allemaal super waren en nu echt het perfecte paard gevonden, zo zie je maar dat er genoeg lieve leuke paarden zijn. en misschien kan je op manege B ook wel leuke klusjes doen en maak je daar juist wel nieuwe vriendinnen. veel succes met de beslissing, en laat het niet door andere beslissen maar beslis het zelf!! succes

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 21:57

ponylovertje schreef:
Het is toch niet dom om je aan paarden te hechten? Iedereen heeft dat wel, is echt niet stom. Het is alleen zo dat je er wel rekening mee moet houden dat je in de toekomst er misschien niet meer op mag rijden.
Maar als ik het zo lees is het voor jou veel beter om naar manege B te gaan, lekker een nieuwe start maken. En trek je niet teveel aan van die andere meiden he! Die zijn alleen zelf ook maak onzeker.
Succes! Ach gut
Bedankt voor je steun. <3

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 21:58

eyoor schreef:
ik zou voor manege B kiezen, paardrijden doe je voor je plezier en om te ontspannen, en niet om met tegenzin naar je les te gaan. Er zijn zoveel leuke en lieve paarden op de wereld. heb zelf ook op 2 manege's gereden op de 1e 2,5jaar een paard verzorgt waar ik gek op was, toen toch naar een andere manege gegaan en daar had ik ook me lieveling, een aantal bijrijdtpaarden gehad die ook allemaal super waren en nu echt het perfecte paard gevonden, zo zie je maar dat er genoeg lieve leuke paarden zijn. en misschien kan je op manege B ook wel leuke klusjes doen en maak je daar juist wel nieuwe vriendinnen. veel succes met de beslissing, en laat het niet door andere beslissen maar beslis het zelf!! succes
Ja, alleen het gevoel van perfectpaard gevonden had ik bij Hanna en Ginger..

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 21:59

Apple schreef:
Dat scheelt inderdaad met de namen erbij Lachen. Leest makkelijker.

Als ik nu lees dat je in een niet fijne les zit en er niet zelf heen kunt dan zou ik naar de andere manege gaan Lachen.

De andere manege heeft op dit moment meer voordelen voor je Lachen.
Waarschijnlijk ga ik dat ook doen. Bedankt voor je hulp!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:01

je kunt toch beter op een leukere manege rijden, overal heb je lievelings pony's, ook al betekenden #1en #2 veel voor je, probeer je er overheen te zetten en toch de stap te zetten naar manege B.
dit is toch ook niets op manege A, hier zou je alleen maar blijven voor het werk en voor de 2 ponys, waar je wss niet meer op mag rijden.
dat zijn maar 2 voordelen zo ver ik kan lezen in je verhaal, de rest allemaal nadelen, dan zijn er toch veel meer voordelen op manege B?
je zegt zelf al dat daar een soort van de zelfde pony staat als # 1, zo zie je zelf al dat er overal leuke pony's zijn!

succes met je keuze Knipoog

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 22:03

Djulitaa schreef:
je kunt toch beter op een leukere manege rijden, overal heb je lievelings pony's, ook al betekenden #1en #2 veel voor je, probeer je er overheen te zetten en toch de stap te zetten naar manege B.
dit is toch ook niets op manege A, hier zou je alleen maar blijven voor het werk en voor de 2 ponys, waar je wss niet meer op mag rijden.
dat zijn maar 2 voordelen zo ver ik kan lezen in je verhaal, de rest allemaal nadelen, dan zijn er toch veel meer voordelen op manege B?
je zegt zelf al dat daar een soort van de zelfde pony staat als # 1, zo zie je zelf al dat er overal leuke pony's zijn!

succes met je keuze Knipoog
Ja, er zijn ook veel meer voordelen aan B.

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:04

Ik weet hoe moeilijk het is om te kiezen, maar als ik jou was zou ik echt (zoals iedereen ook zegt) naar manege B gaan..
Je hebt alle voordelen en nadelen bij elkaar gezet en als ik het zo lees, zou ik écht naar B gaan.. hoe moeilijk het ook is om je lievelings paarden áchter je te laten, maar je kan ze toch ook weleens weer gaan opzoeken? waarom zou je nog willen blijven rijden op een manege waar de kinderen je daar zo beláchelijk behandelen? Op manege B kom je ook een leuke pony tegen die jouw hart zal doen smelten! Ik wens je heel veel succes met de keuze die je maakt, ik weet dat het moeilijk is!

BelleLoveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:06

hup, weg van die manege! Zo leuk is het daar niet;) BTW ik ben Olivia

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:06

geloof mij er zijn genoeg leukere paarden. ik heb in totaal 5 bijrijdpaarden gehad waarbij ik ook allemaal het idee had dat ze perfect waren dat ik ze reed, maar als ik achteraf terug kijk is het paard waar ik nu op rijd tot nu toe het perfectste van alle 5, maar ook voor mij zal er nog een perfecter paard bestaan je hebt bepaalde wensen bij paarden die bij ieder mens verschilt, zolang je niet meerdere paarden leert kennen weet je niet of deze echt de perfecte paarden voor jou zijn. je hebt nu nog zelf de keuze om afstand te nemen. ik heb die keuze niet gehad bij meerdere. en huilen daarom is helemaal niet erg, je schept een band met een paard en je houdt van een paard en je zal hem/haar nooit vergeten, maar als je op manege A blijft, blijf je wel misschien met een rot gevoel heen gaan.
(hoop niet dat ik teveel slap geluld heb, anders excuses hiervoor;))

Rosenhart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:07

Kom je er een beetje uit nu je al deze voor - en nadelen op een rijtje hebt gezet. Hoe denk je er nu over?

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 22:08

eyoor schreef:
geloof mij er zijn genoeg leukere paarden. ik heb in totaal 5 bijrijdpaarden gehad waarbij ik ook allemaal het idee had dat ze perfect waren dat ik ze reed, maar als ik achteraf terug kijk is het paard waar ik nu op rijd tot nu toe het perfectste van alle 5, maar ook voor mij zal er nog een perfecter paard bestaan je hebt bepaalde wensen bij paarden die bij ieder mens verschilt, zolang je niet meerdere paarden leert kennen weet je niet of deze echt de perfecte paarden voor jou zijn. je hebt nu nog zelf de keuze om afstand te nemen. ik heb die keuze niet gehad bij meerdere. en huilen daarom is helemaal niet erg, je schept een band met een paard en je houdt van een paard en je zal hem/haar nooit vergeten, maar als je op manege A blijft, blijf je wel misschien met een rot gevoel heen gaan.
(hoop niet dat ik teveel slap geluld heb, anders excuses hiervoor;))
Nee het is niet slap geluld, het is waar. Je hebt gelijk, elk paard is perfect voor een mens dat die eisen stelt aan een paard.

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 22:10

Rosenhart schreef:
Kom je er een beetje uit nu je al deze voor - en nadelen op een rijtje hebt gezet. Hoe denk je er nu over?
Ik ben nu veel positiever over manege B. Ik ben het eens met alle mensen, er zijn vast andere leuke paarden en A is het niet waard.

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 22:11

Femkuh schreef:
Ik weet hoe moeilijk het is om te kiezen, maar als ik jou was zou ik echt (zoals iedereen ook zegt) naar manege B gaan..
Je hebt alle voordelen en nadelen bij elkaar gezet en als ik het zo lees, zou ik écht naar B gaan.. hoe moeilijk het ook is om je lievelings paarden áchter je te laten, maar je kan ze toch ook weleens weer gaan opzoeken? waarom zou je nog willen blijven rijden op een manege waar de kinderen je daar zo beláchelijk behandelen? Op manege B kom je ook een leuke pony tegen die jouw hart zal doen smelten! Ik wens je heel veel succes met de keuze die je maakt, ik weet dat het moeilijk is!
Het is inderdaad heel moeilijk, maar naar B gaan is het beste.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:20

dus je gaat naar B.

als je dat doet vind ik het super van je Lachen
hoe ze bij die eerste manege doen vind ik ech tniet kunnen
bij B kan je lekker wedstrijden rijden en je krijgt echt wel een keer een leuk paard op je pad die je NIET word afgenomen
misschien kan je daarbij een leuk verzorgpaard zoeken ofzo

heel veel succes verder

PUCKxIERO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 22:23

pansor schreef:
dus je gaat naar B.

als je dat doet vind ik het super van je Lachen
hoe ze bij die eerste manege doen vind ik ech tniet kunnen
bij B kan je lekker wedstrijden rijden en je krijgt echt wel een keer een leuk paard op je pad die je NIET word afgenomen
misschien kan je daarbij een leuk verzorgpaard zoeken ofzo

heel veel succes verder
Dankjewel Ja

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 00:56

Veel plezier op manege B. maak een paar mooie foto's van de twee paarden( als je die nog niet hebt) en geniet van een nieuwe tijd. Zorg er voor dat je dingen niet laat gebeuren wat je niet wil en kom voor je zelf op. Rug recht en hoofd omhoog, laat zien wat je waard bent.

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 10:00

Huh?? Verward
Ik snap het niet echt meer...
Maar ik denk dat je toch het beste naar manege B. kan gaan zover ik het verhaal snap Knipoog
succes dr mee Knipoog

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 11:51

Ik heb het hele verhaal gelezen en ik vind dat je zelf moet bepalen waar je wil rijden. maar ik zou naar manege B gaan. Knipoog veel succes ermee verder

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:22

RUI-->MA

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:53

Ik zou ook naar manege B gaan, de sfeer moet goed zitten op een manege. Anders heb je er ook geen bal aan.
De paarden zijn natuurlijk ook belangrijk maar als ik je verhaal zo lees dan merk ik dat je daar echt doodongelukkig bent.
Dusja, gewoon je hartje volgen!!
Succes he!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:16

Poeh he wat een verhaal! Ik zou eigenlijk niet echt weten wat je moet doen. Het is echt banketstaaf voor je enzo. Misschien vind je nou weer een leuk paardje waar je goed mee kan maar word je die weer afgenomen. Ik denk dat je maar eens een proefles moet nemen op die andere manege ofzo. Verder zul je toch echt zelf moeten kiezen!

Succes ermee he!

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:55

Je moet zelf de keuze maken natuurlijk. Maar ik ken toevallig 1 jongen van 12 die ook in een groep met oudere "pubers" reed en daar ook alles naar hun hoofd geslingerd kregen. Ook hij vond het moeilijk om door te gaan, maar deed dit toch. Na ong een half jaar ging het beter( zeker , omjdat ze altijd zeiden; "jij kan niet rijden, kleuter" en toen lekker met de eerste prijs naar huis ging. Daarna was het gezeur voor hem een heel stuk minder, maar echt gezellig voor hem is het nooit geworden daar. Nu hebben zijn ouders een trailer gekocht en gaat hij met zijn eigen pony. Daar zijn vader moet rijden is hij in een andere les beland, waar hij het een stuk beter naar zijn zin heeft.

Het is de leefdtijd van die meiden, geen excuus natuurlijk, maar ze kunnen niet anders. Gewoon proberen te negeren of anders inderdaad weggaan Knipoog . succes met je keuze

hannexroza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:01

ik zou voor manege B gaan;)
daar zullen ook heus wel leuke paarden zijn.
de sfeer moet idd leuk zijn op een manege en ik denk dat je lekker een nieuwe start kan maken op de nieuwe manege Pling
zo te lezen vind je het op je manege niet echt leuk en dat is zonde natuurlijk.
maar je moet uiteindelijk toch zelf kiezen, dus doe wat jou het beste lijkt.
nog veel suc6
xx

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:14

Ik zou ook naar B gaan, zo ga je dadelijk naar manege a met tegenzin.
Ik keek er vroeger de hele week naar uit om weer naar de manege te gaan.
Je hoort het er leuk te hebben met leuke mensen dat is op manege a volgens mij niet het geval.
Veel succes met je keuze.
En trek je niets aan van die lui die zo over je kletsen op de manege, die meiden hebben het te hoog in hun bol en denken
dat ze heel wat zijn,ze weten niet beter.