Eerste Proefje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cartes

Re: Eerste Proefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 20:08

goed gedaan hoor ik zei het toch ik denk dat je op een hele goede plaats komt te staan en je was je eerste proef tweede en je tweede proef eerste echt goed hoor gefeliciflapstaart Lachen Tong uitsteken

Tessa95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 20:18

cartes schreef:
goed gedaan hoor ik zei het toch ik denk dat je op een hele goede plaats komt te staan en je was je eerste proef tweede en je tweede proef eerste echt goed hoor gefeliciflapstaart Lachen Tong uitsteken

haha dankje carr .. <33
Jij gaat de volgende keer ook winnen hoor! Knipoog
xxTessa

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:21

goed gedaan zeg voor je 1e 2 proefjes!

cartes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:41

Tessa95 schreef:
cartes schreef:

haha dankje carr .. <33
Jij gaat de volgende keer ook winnen hoor! Knipoog
xxTessa

dankje schat want ik vond het zeluf ook niet zo leuk ik was gewoon 7de Huilen Verdrietig
maar ik ga de volgende keer op zanora en dan ga ik heel goed presteren Haha! Tong uitsteken

xclairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:07

O mijn eerste proefje weet ik ook nog goed! Haha ik wou persee op Summer, maar daar waren al heel lang geen proefjes meer opgereden omdat ze er altijd vandoor ging als ze alleen in de bak was en dan heel hard ging racen... Het was op 10 oktober 2004 of 2003 weet nie tmeer preciess (a) Ik was ook zo zenuwachtig! Maar ik had knotjes gemaakt en had haar opgezadeld en ging eerst nog even inrijden.. Toen moest ik wachten op mijn beurt en ik was zo bang dat t fout ging, maar in de bak ging het echt super en ze was super braaf. Heb de proef ook makkelijk gehaald Lachen

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:41

Ik Heb van het weekend, weer eeen vaardigheid proef op de manege gereden ! (A) , Mn Pony schrok overal van! Maar toch een nette 187 punten gehaald !

xLoes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 17:45

Wauw!
Super goed gedaan men!
Volgende keer niet meer zenuwachtig zijn heee!

siemoniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:12

ik was niet zenuwachtig.
ik wat op een hele liefe pony
toen ze vooe de deur stond werd me pony wel druk en bogon tebokken en wou er vandoor daag dus was meer met me pony bezig dan me zelf.
het was mij eerste westrijd en me pony ze ook Pling
maar ik had een hele liefe voor lezen dus hij steunde me goed.
had maar 1 puntje tewijnig Tong uitsteken
veel plezier zondag en winnen he Knipoog Haha!

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:56

Daar hoef je helemaal niet zenuwachtig voor te zijn!! Deed ik ook ik wou zo snel mogelijk klaar zijn.. Dus mn proefje ging helemaa fout.. ik rijd nu bijna 5 jaar en ik ben echt helemaal niet meer zenuwachtig. Dat gaat wel over Knipoog
Sucses met je proefje Knipoog