Ideeën en ervaringen over ponykamp.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MRM25

Re: Ideeën en ervaringen over ponykamp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:31

Deze zomer hadden ze een heel parcour uitgezet in de bak...
Er stonden vlakbij K 2 paaltjes in de grond (ong 3 meter van elkaar af) en over een van die paaltjes hing een regenjas. Daar moest je dus heen stappen, stoppen, regenjas aantrekken, naar het andere paaltje stappen, regenjas uittrekken en over het andere paaltje hangen. Daarna moest je naar de andere hoek van de bak, (naar F) en daar stond een van de leidingen klaar met een bekertje water. Bij M stonden 2 biksbakken, een voor het ene team en een voor het andere. Daar moest je heen draven, en het bekertje water in je eigen bak gooien. Daarna een achtje draaien om 2 emmers. Dan naar het midden van de bak, borstel van de tafel pakken en in een mandje proberen te gooien. Dan een stukje verder en een rondje draaien in een vierkant gemaakt van balken. Dan om de tafel en de 2 emmers heen om bij E over de hindernis te gaan...
Het team dat het snels is heeft gewonnen.

maaikysammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:38

even een stipje.
Ik organiseer volgend jaar zelf een zomervakantie, dus ben nu ook al bezig met het programma!
Erg nuttig topic voor mij dus!!!

groetjes Maaike

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 13:38

Hahah ja inderdaad zitten enorm veel leuke ideeën tussen

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:51

Cross country vond ik erg leuk.. dagtocht.. buitenritten met een snelle galop.. je kan de groep in 2en delen voor de minder snelle en de snelle.. zadel en hoofdstel invetten.. beauty contest [paardjes mooi maken] theorieles [vond ik wel leuk heb dingen geleerd die ik me altijd heb afgevraagd] menles, levend stratego, huifkartocht, dropping, toileteren, dressuur en springles natuurlijk =D zwemmen, voltige, carrouselrijden, uitmesten, met de pony op de foto.. altijd leuk aandenken!! en een groepsfoto