Afwas doen, ehh bij de eekwal heb je ook corvee
tafel dekken en afruimen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tafel dekken en afruimen.
waar je wel iets leert
manege de bongerd in Glimmen toch? je kan er trouwens heen tot je 18e 
AfkuhENfifi schreef:Woow, na dit gelezen te hebben begin ik toch ook te twijvelen.. Heb in een ander topic veel leukere reactie's gelezen..
Trouwens, natasja1991, ik ga samen met een vriendin.. jikkiej op bokt geloof ik.. zijn we al met zn 3en!!
maar verwacht niet dat je er echt iets gaat leren
Welshcobfan schreef:AfkuhENfifi schreef:Woow, na dit gelezen te hebben begin ik toch ook te twijvelen.. Heb in een ander topic veel leukere reactie's gelezen..
Trouwens, natasja1991, ik ga samen met een vriendin.. jikkiej op bokt geloof ik.. zijn we al met zn 3en!!
Ik heb mij echt prima vermaakt daar hoormaar verwacht niet dat je er echt iets gaat leren
natasja1991 schreef:neej ik ben eerder naar klein oever geweest.
dit is mijn 2e ponykamp maarja ik heb al gereserveerd en ik maak er maar het beste van toch
Welshcobfan schreef:De wei daar vond ik tever weg en te afgelegen. (en onveilig... er is daar al een paard van hun 'bewerkt'). Neem je je pony mee? dan zou ik hem liever daar op stal zetten,.
Fem_daf schreef:Welshcobfan schreef:De wei daar vond ik tever weg en te afgelegen. (en onveilig... er is daar al een paard van hun 'bewerkt'). Neem je je pony mee? dan zou ik hem liever daar op stal zetten,.
wow... van wie heb je dat verhaal!?! haha, ik rij zelf al 14 jaar bij de Eekwal, mijn paard en pony staan er ook, staan dagelijks op de wei, en er is nog nooit wat gebeurt bij ons in de omgeving! spookverhalen....![]()
even alles netjes rechtzetten:
*tijdens ponykamp zijn er geen lessen, heel af en toe is er een keer een uurtje les, maar niet als ponykamp de paarden nodig heeft.
*heb je genoeg ervaring, mag je idd na vragen wel af en toe vrij rijden.
*buitenritten worden verdeeld naar ervaring, heb je genoeg ervaring, kunnen het hele leuke spannende bosritten worden
*Jongste begeleiding van nu is geloof ik 18 jaar
*Tijdens ponykamp wordt er niet een pony verkocht, het is tenslotte vooral een manege, met een beetje handel (waar is dit niet....)
*Les krijg je van een gediplomeerd instructrice, Suzanne, rijdt zelf Z2 met haar paard en is nou bezig met een jong paard hoog rijden. wil je leren, gewoon vragen! dan kan alles!!
verder nog vragen? aangezien ik zelf ook ponykampen heb gegeven, en mijn zus ook, kun je t denk ik t best aan ons vragen. en......... iedereen ervaart alles op zn eigen manier!
Over verkopen van pony's tijdens ponykampen heb ik niets gezegd, want dat gebeurt ook niet
Maar ik heb in mijn tijd wel regelmatig in de avonduren lessen meegemaakt met 'mijn' pony, terwijl die al een hele dag met een ponykamp meedraaide.
)
(zaken zijn zaken)
(en het is daar gezellig!
)
), dropping, verschillende spelletjes. Met andere woorden ik vond het toen één groot feest
), zonder zadel hebben we ook niets gedaan.Nachtrit was wel leuk alleen de dropping waardeloos (en gevaarlijk! Wie stopt er nou kinderen in een vrachtwagentrailerding
) Maar gezellig was het zeker! 
(foto's zie profiel)