Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een kleintje?

van 8 juli tot 12 juli voor me 9e jaar alweer
bij manege boeyenkamp in Cornwerd (friesland) zelf woon ik in Breezand, is ong 3 kwartier rijden voor mij..

)
)
en ja je moet zelf weten of je de hele dag op je laarzen/jophurs gaat lopen maar ik trek ze altijd uit na het rijden 

meivakantiee

,, en andere spullen die nodig zijn...
Amrah schreef:vant jaar ga ik weer op JT (jongeren trektocht) bij stal t reelaer
wat ik meeneem?
teveel![]()
-Paard
- 2 setjes voor paard,, en andere spullen die nodig zijn...
-Paardrijkleren
-gympen/slippers/baletjes
-gewone kleren iets voor als het koud is en gewoon wat lekker voor overdag
-bikini
-spullen voor bonte avond
-toilettas met inhoud en natuurlijk ook douche-stuff
-lekkere dingen om op te eten![]()
uhm nog wel vel meer kom dan ook al met 2 tassen voor mezelf aan (een weekend en een rugzak)
neem ook altijd teveel mee
Daar beginnen we al vroeg mee
k hoop het niet zeg!!

blupie schreef:ik ga volgende week op kamp met onze ponyclub naar de barlo in markelo.
(Eibergen
)
Mistie schreef:blupie schreef:ik ga volgende week op kamp met onze ponyclub naar de barlo in markelo.
(Eibergen
)
[/quot
esther_sonja schreef:Ohh neee... ken je nog iemand die in ponykamp drie op ponykamp gaat die helemaal gek is op Bill?![]()
![]()
k hoop het niet zeg!!

heerlijk
Mijn dag was weer helemaal goed
aleen hij had een wondje. bij zijn rug/buik..
Arme Bill..
ik blijf mooi door dromen hoor
Met voorkeur pony: BILL met een hartje op de i
dit word ook mij enigste vakantie, wel iritant als je hoort dat ze naar turkije zijn geweest of mexico of iets dergelijks..
Ga in week 6 van 4 t/m 11 augustus
't Is 'r echt superleuk
Een goede meeneemlijst die denk ik voor elk kamp geschikt is vind je op http://www.rchetfjordenpaard.tk