Heimwee op Ponykamp!??

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leintje_

Berichten: 4211
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:35

nee nog nooit gehad Haha! ik mis wel altijd de mensen die mee gaan op kamp (kamp is in friesland woon zelf in Noord-Holland Knipoog ) maar ik spreek nu vaak af met een vriendin in de vakantie (alicelover op bokt Tong uitsteken ) en dat is altijd super gezellig Haha! maar ik mis haar nog steeds altijd vet erg Tong uitsteken

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:42

Ik ging met Vinea een weekje naar Texel. Het was heel leuk, maar ik kreeg gelijk de 2e dag ontzettend heimwee, moest de hele tijd huilen, ik ben naar huis gegaan en ik baal daar zo van. Ik heb heel erg last van heimwee, zelfs bij mijn vriendin die een paar huizen verderop woont ben ik midden in de nacht naar huis gerend...
Ik baal hier heel erg van. Heeft iemand nog tips o.i.d?

Onbekend123
Berichten: 1309
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:31

Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van heimwee.
Vind het ook moeilijk om tips te geven. Maar moet je er niet even doorheen komen?
Met een kamp ben je wel steeds bezig, dan heb je toch bijna geen tijd om aan thuis te denken.
Of misschien met een vriendin op kamp gaan..
Ik zou het niet weten eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen Het lijkt me iig best lastig als je er heel erg last van hebt Ach gut

OoappeloO
Berichten: 2216
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 18:38

Jaa k heb heimwee gehad op ruiterkamp. Maar t was daar echt niet leuk. Een vast groepje dat elkaar al jaren kende en erg raar/fel met de paarden omging. Ze deden gewoon of ik er niet was.. toen ben k gewoon gestopt, had er genoeg van Knipoog
Bij mij is heimwee (heb t een poosje gehad) vanzelf over gegaan. Nu is t vaak zo dat ik opeen bedenk dat ik bij vrienden blijf "slapen". En echt al een eeuwigheid geen last meer van gehad. Weet niet meer hoe t is over gegaan Tong uitsteken Gewoon opeens. Even naar huis bellen/smsen, foto meenemen, je favo knuffel, samen met een vriendin, eerst muziek luisteren voor t slapen; dat soort dingen kunnen wel helpen. Succes ermee Lachen

leintje_

Berichten: 4211
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:09

dewitje13 schreef:
Ik ging met Vinea een weekje naar Texel. Het was heel leuk, maar ik kreeg gelijk de 2e dag ontzettend heimwee, moest de hele tijd huilen, ik ben naar huis gegaan en ik baal daar zo van. Ik heb heel erg last van heimwee, zelfs bij mijn vriendin die een paar huizen verderop woont ben ik midden in de nacht naar huis gerend...
Ik baal hier heel erg van. Heeft iemand nog tips o.i.d?
oo wat vervelend voor je Ach gut nee ik heb geen tips.. sorry Verdrietig

ikkemartina

Berichten: 378
Geregistreerd: 01-02-07

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:00

nee ik heb nooit heimwee als ik weg ben ... ik vind het juist lekker even weg.... heerlijk Haha! kan je niet helpen dus

Brendatjee

Berichten: 306
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:37

Af en toe had ik dat wel..
Want ik had een vriendinnetje mee, die ik had uitgenodigt voor een keer op ponykamp te gaan, maar die liet me een beetje zitten. dus was een beetje lonely..
Hihi! Maar toen kreeg ik best heimwee,
maar dat viel later toen wel weer mee.
Moes niet huilen ofzoiets. En lag er ook niet echt van wakker.
Maar dacht wel van.. Ik wou wel ff thuis zitten..
Of slapen in me eigenbed..
Groetjess..

Fieke_

Berichten: 2435
Geregistreerd: 15-02-07

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 10:19

1ste keer op ponykamp had ik heimwee. maar dat kwam ook omdat ik ziek was.. en dan lig je in je bed aan niets te denken, dus dan wil je al graag naar huis. gelukkig verder nooit gehad!

Laatje

Berichten: 216
Geregistreerd: 07-10-06

Re: Heimwee op Ponykamp!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 10:24

Nee, geen heimwee gehad. Ik heb verder geen tips, omdat ik zelf nog nooit heimwee heb gehad.